ارسال به دیگران پرینت

همه چیز در مورد فیلم محبوب جیم کری در نتفلیکس

مدتی می‌شود که جسته گریخته شاهد فیلم‌هایی با بازی جیم کری هستیم و او در یک دهه گذشته نقش‌های انگشت شماری را در فیلم‌های سینمایی بازی کرده است.

همه چیز در مورد فیلم  محبوب جیم کری در نتفلیکس

آخرین بازی جیم کری به فیلم Sonic the Hedgehog بازمی‌گردد که پخش آن در سال ۲۰۲۰ انجام گرفت. این فیلم در بین ۲۰ فیلم پر تماشای سرویس نتفلیکس بوده و در رده نوزدهم قرار دارد. داستان فیلم نیز در مورد خارپشتی با سرعت بسیار زیاد به نام سونیک است. سونیک در سیاره خود زندگی می‌کند که طی اتفاقاتی باعث می‌شود تا به زمین برسد. سرعت بالای سونیک باعث می‌شود تا یک شرور به اسم دکتر روباتنیک نقشه شیطانی به ذهنش رسیده و بخواهد با قدرت سونیک بر کل دنیا حکومت کند.

جیم کری نقش ویلن اصلی این فیلم یعنی دکتر رباتنیک را بر عهده دارد. کری در این فیلم با گریم متفاوتی حاضر شده و نقش یک دیوانه و شرور را به خوبی برای مخاطبان به اجرا در می‌آورد. بسیاری از مردم و طرفداران نقش دکتر رباتنیک در فیلم سونیک را با نقش ریدلر در فیلم Batman Forever مقایسه می‌کنند. چرا که در هر دو اجرا شخصیت‌ها کسانی هستند که از دنیا طرد شدگان دنیای خود هستند و سعی می‌کنند با هوش بالای خود بر مردم جهان حکومت کنند. همچنین هر دو شخصیت نیاز به شرارت‌ها و کارهای دیوانه‌وار داشته‌اند که جیم کری به خوبی در اجرای نقش‌های خود درس پس داده است.

فیلم سونیک فیلمی موفق محسوب می‌شود چرا که توانست نظر منتقدین و مردم را به خوبی جلب کرده و از آن‌ها بازخورد مثبتی بگیرد. همچنین این فیلم موفق پایانی بود بر عدم موفقیت فیلم‌هایی که از روی بازی‌های ویدئویی ساخته می‌شوند. همانطور که می‌دانید بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌هایی که از روی بازی‌های ویدئویی ساخته شده‌اند شکست بزرگی خورده‌اند و این باعث شده بود تا شکست اینگونه فیلم‌ها در زمینه تجاری و استقبال عموم به یک عادت تبدیل شود.

منبع : روزیاتو
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه