ارسال به دیگران پرینت

۱۳۰ هزار حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین در ری کشف شد

ری- مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران از کشف ۱۳۰ هزار حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین در ری خبر داد.

۱۳۰ هزار حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین در ری کشف شد

احمد جعفری نسب ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۱۳۰ هزار حلقه انواع لاستیک خودرو سبک و سنگین خبر داد و اظهار داشت: این لاستیک‌ها در بازرسی‌های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی و اداره اطلاعات سپاه استان تهران کشف شده اند.

جعفری نسب با بیان اینکه ارزش لاستیک‌های مکشوفه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تخمین زده شده اند گفت: طی این کشف یک نفر به عنوان فرد احتکار کننده دستگیر و پرونده تشکیل و فرد برای پیگیری قضائی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر نظارت جدی بر انبارهای شهرستان گفت: در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی هستیم.

وی افزود: احتکار، اثرات و تبعات مخربی را بر سلامت مادی و معنوی اقشار مختلف مردم و جامعه وارد می‌کند که اهم آن عبارتند از: اختلال در نظام توزیع، معطل کردن قدرت خرید مردم، اختلال در نظام توزیع ثروت، تحت فشار قرار گرفتن اقشار مردم مخصوصاً مستضعفین، بالا رفتن نرخ‌ها و ایجاد تورم، ایجاد بحران در نظام اقتصادی ملت‌ها و مانند این موارد می‌باشد

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • احمد ارسالی در

      این افرادباعث گرانی لاستیک واستفاده افراد از لاستیک کهنه باعث به خطر افتادن جان سرنشینان می گردد لذا مفسد فی الارض وقاتل واقعی ایشان است باید علاوه برمصادره کل اموال اعدام حداقل حمکی است باید صادر شود

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه