ارسال به دیگران پرینت

مجموعه پویانمایی «داستان‌های شهاب» منتشر می‌شود

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: مجموعه پویانمایی «داستان‌های شهاب» منتشر می‌شود

مجموعه پویانمایی «داستان‌های شهاب» منتشر می‌شود

امید پارسایی فر عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: داستان‌های شهاب تلاش می‌کند تا با زبانی صمیمی مسائل زندگی روزمره را برای مخاطب بازگو کند.

وی افزود: در این مجموعه پویانمایی، از دریچه نگاه یک نوجوان، با اتکا به سبک زندگی ایرانی و اسلامی، به مسائل مختلف و موجود در جامعه از جمله ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی پرداخته می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به جذابیت بالای هنر پویانمایی برای نشان دادن مسائل مهم جامعه افزود: قهرمان و راوی این مجموعه نوجوانی به نام «شهاب» است که با تلخی‌ها و شیرینی‌های مختلف خانواده و شهر مواجه می‌شود و با اتکا به هوش و توان خود و کمک دوستان و خانواده‌اش، به دنبال راهکارهایی برای حل آنهاست.

طراح و نویسنده این مجموعه پویانمایی با بیان این مطلب که این پویانمایی با تکنیک «کات اوت» تهیه شده است خاطرنشان کرد: جهت اجرای این مجموعه تلاش شده است که از ظرفیت هنرمندان مختلف و همچنین فرهنگ و آئین‌های استان بهره گرفته شود و تداوم آن هم با کمک هنرمندان استان خواهد بود.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به اینکه «داستان‌های شهاب» به زودی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و پخش می‌شود اظهار داشت: هر قسمت از این مجموعه، در مدت زمان‌های دو تا چهار دقیقه طراحی و تولید شده است.

پارسایی فر با تشریح عوامل این مجموعه پویانمایی اعلام کرد: در پنج قسمت اول این مجموعه عوامل مختلفی همچون امیر رستافرد به عنوان انیماتور وکارگردان فنی، امیر زارع زاده و حمید فخرایی به عنوان گرافیست و امین قاضی، مهراب احمدی، سپهر جمشیدپور، گلی روحانی، سارا مظفری، هومان کریمی به عنوان صداپیشه همکاری داشته‌اند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه