ارسال به دیگران پرینت

پست خواننده مشهور ایرانی برای فلسطین+عکس

علیرضا معتمدی نویسنده و فیلمساز پستی در خصوص حمله به فلسطین اشغالی منتشر کرد.

پست خواننده مشهور ایرانی برای فلسطین+عکس

علیرضا معتمدی نویسنده و فیلمساز پستی در خصوص حمله به فلسطین اشغالی منتشر کرد و نوشت:

این‌جا فلسطین است، همین امروز. صهیونیست‌ها که خانه‌ها و مغازه‌ها و محله‌ها و عبادتگاه‌های فلسطینیان مسلمان و مسیحی را به آتش کشیده‌اند و هزاران نفر را در همین چند روز از خانه‌های‌شان بیرون کرده‌اند و ده‌ها انسان بی‌گناه از جمله تعداد زیادی کودک را قتل‌عام کرده‌اند این‌جا در این تصویر پشت دیوارهای امن مقابل جهانی که در حال سوزاندن و ویرانی و اشغال آن هستند جشن گرفته‌اند.

این بلایی‌ست که رژیم نژادپرست و جنایتکار اسرائیل بر سر خاورمیانه آورده‌ است. اسرائیل لکه‌ی ننگ دنیای مدرن است، همان‌طور که هیتلر لکه‌ی ننگ‌ پاک‌نشدنی دنیای معاصر بود. شرم بر دنیای غرب و سازمان‌های بین‌المللی و استانداردهای دوگانه‌شان. شرم بر دولتمردان آمریکایی حامی اسرائیل.

من تا همین چند وقت پیش بیهوده معتقد بودم که باید واقعیت موجود اسرائیل را به رسمیت شناخت تا بتوان در کنارش شرایط تشکیل کشور مستقل فلسطین را فراهم کرد اما مدتی‌ست نظرم تغییر کرده و به این نتیجه رسیده‌ام که این غده‌ی متعفن سرطانی باید از تن رنجور خاورمیانه بیرون کشیده شود. ما این را به آیندگان مدیونیم که جهانی را به آن‌ها تحویل دهیم که نه هیتلری در آن وجود داشته باشد و نه اسرائیلی.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه