ارسال به دیگران پرینت

حماس: موشک‌ها را برای هدف‌گیری تأسیسات حیاتی صهیونیستی آماده کنید

حماس در واکنش به اتفاقات قدس بیانیه‌ای چند بندی صادر و از گروه‌های مقاومت در نوار غزه خواست، دست به ماشه باشند و موشک‌هایشان را آماده کنند.


حماس: موشک‌ها را برای هدف‌گیری تأسیسات حیاتی صهیونیستی آماده کنید

در درگیری نظامیان اسرائیلی و فلسطینیان ده‌ها فلسطینی زخمی شدند

جنبش حماس در همین ارتباط بیانیه‌ای رسمی صادر و بر موارد زیر تأکید کرد:

به همبستگی و وحدت بیشتر میان تمامی گروه‌ها و فعالیت‌های مردمی در میدان و تسریع در روند تشکیل فرماندهی میدانی واحد فرا می‌خوانیم.

به تجمع در بخش قدیمی قدس و اصرار بر ادای نماز در مسجدالاقصی و صحن‌های آن بویژه نماز صبح، عشا و نماز تراویح فرامی‌خوانیم.

فلسطینی‌های ساکن شهرهای کرانه باختری و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ را به رفتن به مسجدالاقصی و ادای نماز در برابر ایست‌های صهیونیستی که مانع از ورود به قدس می‎شوند، فرا میخوانیم.

خواستار تسریع در روند تشکیل کمیته‌های مراقبت شبانه در تمامی فلسطین هستیم و نسبت به جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست در روستاها و اردوگاه‌های فلسطینی هشدار می‎دهیم.

به تظاهرات شبانه در محله‌های صهیونیستی و مناطق نزدیک شهرک‌های صهیونیست‌نشین فرامی‌خوانیم تا متجاوزان بهای سنگینی برای تجاوزات خود بدهند.

از مقاومت قهرمان در نوار غزه می‌خواهیم که دست خود را بر روی ماشه نگه دارد و موشک‌هایش را برای هدف‌گیری پناهگاه‌های دشمن و تأسیسات نظامی و حیاتی آن آماده کند.

ملت فلسطین در داخل و خارج و نیز امت عربی و اسلامی را به اعلام همبستگی با خیزش قدس با تمام ابزارها فرامی‌خوانیم تا به دشمن صهیونیستی ثابت کنند که اهالی قدس در میدان تنها نیستند.

در همین زمینه «محمد الهندی» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی، فلسطینی‌ها در اماکن مختلف را به مشارکت در «انتفاضه مقدس رمضان» فراخواند.

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه