ارسال به دیگران پرینت

روند فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر به حد ثبات نرسیده است

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از افزایش موراد بستری خبر داد و گفت: روند فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر به حد ثبات خود نرسیده است.

روند فوتی‌های کرونایی در استان بوشهر به حد ثبات نرسیده است

سعید کشمیری  با اشاره به اینکه هر روز شاهد فوت تعدادی از هم‌استانی‌ها بر اثر کرونا هستیم، اظهار داشت: متأسفانه روند فوتی در استان به حد ثبات خود نرسیده است.

وی با اشاره به فوت ۱۰ بیمار کرونایی طی شبانه‌روز اخیر اضافه کرد: چهار خانم با ۷۷، ۶۸، ۶۶ و ۶۵ سال سن با سابقه بیماری دیابت و فشار خون و شش آقا با ۸۹، ۸۲، ۶۵، ۸۲، ۶۶ و ۵۲ سال سن با سابقه بیماری کلیوی، قلبی، ریوی و سرطان فوت شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: طی شبانه روز گذشته ۱۲۳ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده و ۹۸ مورد از بستری بخش‌های کرونایی نیز با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۴۸۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۵۰ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۲۰ نفر در وضعیت حاد بیماری هستند.

کشمیری مجموع جانباختگان کرونا در استان را هزار و ۳۷ نفر عنوان و بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۵ هزار و ۹۷۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه