ارسال به دیگران پرینت

تزریق واکسن کرونا ثبت نام نمی خواهد|روند واکسیناسیون سالمندان

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: برای دریافت و تزریق واکسن کرونا نیازی به هیچ گونه ثبت نام نیست.

تزریق واکسن کرونا ثبت نام نمی خواهد|روند واکسیناسیون سالمندان

جعفر صادق تبریزی، در استودیو شبکه خبر سیما، افزود: برای ثبت نام فرایند تزریق واکسن کرونا، نیازی به مراجعه حضوری نیست زیرا نمی‌خواهیم عزیزانمان در واحدهای بهداشتی حضور فیزیکی داشته باشند بنابراین در حال حاضر نیازی به هیچ گونه ثبت نام حضوری و مجازی نیست.

وی گفت: از سه شنبه گذاشته به حال با افراد بالای ۸۰ سال در حال تماس هستیم و برای گرفتن واکسن کرونا از آنها دعوت به عمل می‌آوریم تا در زمان و محل خاصی که از قبل پیش بینی شده است، حضور یابند.

تبریزی تصریح کرد: یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر بالای ۸۰ سال در کشور داریم که حدود ۲۵ درصد از آنها در روستاها و باقی آنها در شهرها حضور دارند که کار واکسیناسیون آنها شروع شده است.

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت گفت: پس از افراد بالای ۸۰ سال به سراغ جمعیت ۷۵ تا ۸۰ ساله می‌رویم. برای این اقدام حدوداً دو هفته در نظر گرفته شده و پیش بینی شده است، البته این زمان به واکسنی که به دستمان می‌رسد منوط خواهد بود زیرا هنوز واکسن تولید داخل به دستمان نرسیده و ظاهراً در اواسط تیرماه در دسترس خواهد بود.

وی افزود: همه تلاش ما این است که تا ۱۵ اردیبهشت ماه واکسیناسیون بالای ۸۰ ساله‌ها به اتمام برسد به این منظور، اطلاع رسانی و خبر کردن افراد تا اوایل هفته آینده از طریق تلفن و سپس از طریق تلفن و پیامک خواهد بود. برای روستاییان عزیز از طریق تماس تلفنی و برای شهرنشینان از طریق پیامک خبر رسانی خواهد شد.

تبریزی گفت: این پیامک‌ها صرفاً با پیش شماره‌های وزارت بهداشت یعنی v.behdasht انجام می‌پذیرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه