ارسال به دیگران پرینت

فردا بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند| کمی شانس با ما یار نبود

اهواز- مربی تیم فولاد خوزستان گفت: ما با همان انگیزه همیشگی فردا به میدان می‌رویم و بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا با پیروزی و یک خاطره خوب مسابقات را ترک کنیم.

فردا بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند| کمی شانس با ما یار نبود

یوسو سسما عصر امروز چهارشنبه در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الوحدات اردن گفت: ما با همان انگیزه همیشگی فردا به میدان می‌رویم و با توجه به اینکه احتمال صعود وجود ندارد اما با این وجود بازیکنان ما همه تلاش خود را می‌کنند تا با پیروزی و یک خاطره خوب مسابقات را ترک کنیم.

وی افزود: هدف اصلی ما این بود که تیم پر قدرت العین را شکست بدهیم و در مسابقات گروهی حاضر باشیم که این کار را با قاطعیت انجام دادیم؛ همچنین ما خواستیم امسال در مرحله گروهی حاضر شویم و برای بازیکنان و باشگاه فولاد تجربه اندوزی برای موفقیت بیشتر کنیم تا در سال‌های آتی نتایج بهتری را بگیریم.

مربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: هدف ما ارائه بهترین عملکرد تیمی بود تا به تیمی که ساخته‌ایم هم خودمان و هم هوادارانمان افتخار کنیم و قطعاً می‌دانستیم در یک گروه سخت با السد و النصر دو مدعی قهرمانی حضور داریم اما در زمین مسابقه نشان دادیم که دست کمی از این دو تیم در قدرت با تمام ستاره‌هایشان نداریم.

وی گفت: این دو تیم با داشتن بازیکنان گران‌قیمت و باتجربه به این مسابقات آمدند اما این مسابقات برای بازیکنان ما تجربه مهم و گران‌بهایی خواهد شد چرا که اکثر آنها تجربه این‌چنینی نداشتند که در مجموع با این دو تیم خوب مبارزه کردیم.

مربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: اگر یک مقدار خوش‌شانس بودیم، می‌توانستیم در هر دو بازی با السد پیروز باشیم چرا که در بازی اول مقابل السد روی یک توپ مرده گل خوردیم و این نهایت بدشانسی بود اما در خصوص دو بازی با النصر نیز فکر می‌کنم حق ما امتیازات بیشتری بود.

وی گفت: تیم ما طبق معمول با انگیزه فراوان و با نظم همیشگی پا به این مسابقه خواهد گذاشت و بردن در دیدار برابر الوحدات هدف ماست تا با خاطره خوب و شیرین به ایران برگردیم.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه