ارسال به دیگران پرینت

باشگاه النصر | مبتلای جدیدی به ویروس کرونا در این تیم مشاهده نشده است

| باشگاه النصر اعلام کرد که مبتلای جدیدی به ویروس کرونا در این تیم مشاهده نشده است تا آنها مشکلی برای رویارویی با فولاد نداشته باشند.

باشگاه النصر  |  مبتلای جدیدی به ویروس کرونا در این تیم مشاهده نشده است

باشگاه النصر عربستان روزهای سختی را به خاطر ابتلای ۵ بازیکن این تیم به ویروس کرونا تجربه می کند.

با توجه به ابتلای ۵ بازیکن و ۴ مربی النصر به ویروس کرونا این نگرانی وجود داشت که شمار مبتلایان در این تیم افزایش پیدا کند و این تیم به سرنوشت الهلال مبتلا شود.

باشگاه النصر دقایقی پیش بیانیه ای را صادر و در آن اعلام کرد که نتیجه تست کرونای جدید بازیکنان هیچ ابتلای جدیدی را به ثبت نرساند و این تیم مشکلی برای رویارویی برابر فولاد نخواهد داشت.

النصر در دیدار رفت برابر فولاد خوزستان به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و قرار است که بازی برگشت دو تیم فردا شب برگزار شود.

 

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه