ارسال به دیگران پرینت

مردم فارس صدرنشین کمک به هم‌نوع در کشور هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: جمع آوری بیش از ٢ میلیون و ۵٠٠ هزار بسته معیشتی در فارس نشان دهنده این است که مردم فارس همواره صدرنشین کمک به هم نوع در کشور است.

مردم فارس صدرنشین کمک به هم‌نوع در کشور هستند

آیت الله لطف الله دژکام در آئین توزیع بسته‌های معیشتی به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی بیان کرد: امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت بوده و همواره حامی نیازمندان بود و در طول عمر مبارکشان تمام دارایی خود را به نیازمندان بخشید تا بتواند نیازمندان جامعه را مورد حمایت قرار دهد این در حالی است که احمد ابن موسی (ع) نیز این ویژگی را از نیاکان خود به ارث برده و حامی نیازمندان بود.

وی اضافه کرد: در استان فارس طی یک سالی که از کرونا گذشته است شاهد هستیم که ایثارگری‌های مختلفی توسط مردم صورت گرفته و بیش از دو میلیون و ۵٠٠ هزار بسته تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان نیز تاکنون ١۴٠ هزار بسته معیشتی توسط دستگاه‌های خدماتی میان نیازمندان استان فارس توزیع خواهد شد.

آیت الله دژکام تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های که جامعه اسلامی دارد این است که همواره تحت لوای امام زمان (عج) بوده و مردم در این جامعه در تلاش اند تا بتوانند رضایت امام زمان خود را به دست بیاورند و رضایت ولی امر زمانی ایجاد می‌شود که سیره عملی ائمه اطهار را بتوان در زندگی بشری پیاده سازی کرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه