ارسال به دیگران پرینت

بازداشت ۲ عضو شورا و شهردار سابق شهر جدید هشتگرد

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ گفت: دو نفر از اعضای شورای شهر، دو نفر از معاونان شهردار، شهردار سابق به همراه تعدادی از کارکنان شهرداری و سه نفر از پیمانکاران بازداشت شدند.

بازداشت ۲ عضو شورا و شهردار سابق شهر جدید هشتگرد

محمد امین عبدی با بیان خبر بازداشت تعدادی از اعضای شورای شهر و کارکنان شهرداری شهر جدید هشتگرد اظهار کرد: امروز دو نفر از اعضای شورای شهر، دو نفر از معاونان شهردار، شهردار سابق به همراه تعدادی از کارکنان شهرداری و سه نفر از پیمانکاران بازداشت و روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب ساوجبلاغ اتهام بازداشت شدگان را که تعدادشان به ۹ نفر می‌رسد دریافت رشوه اعلام و بیان کرد: این افراد با ایجاد سازوکاری در ازای واگذاری پروژه‌های شهری تحت عناوین مختلف اقدام به دریافت رشوه نقدی و املاک می‌کردند که با رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) و با دستور قضائی بازداشت شدند.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • علیرضا ارسالی در

      همین اعضای بازداشت شده برای این دوره هم کاندید شده بودن. جالب اینجاست که چندتاشون بعد از رد صلاحیت دوباره تایید شدن و برخود لازم دونستن به خدمت صادقانه ادامه بدن که البته منظور پر کردن حساباشونه. تو همین صفحه اخبار کلا مربوط به بازداشت اعضای شوراها از شهرهای مختلفه. چه مملکت گل و بلبلی، چه مسئولینی، چه خدامی. بخندیم یا گریه کنیم!

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه