ارسال به دیگران پرینت

عزالدین قسّام نسبت به تحرکات رژیم صهیونیستی علیه الاقصی هشدار داد

شاخه نظامی جنبش حماس در بیانیه ای تأکید کرد: «آتشی که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان شعله ور کرده اند، فتیله بمبی را روشن می‌کند که در نهایت در دستان خودشان منفجر خواهد شد».

عزالدین قسّام نسبت به تحرکات رژیم صهیونیستی علیه الاقصی هشدار داد

 گردان عزالدین قسام در واکنش به کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در برابر ورود نمازگزاران فلسطینی به صحن مسجد الاقصی با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد: «ما تحرکات و افزایش موارد نقض حقوق هم وطنانمان در قدس اشغالی و یورش به مسجد مبارک الاقصی را رصد می‌کنیم».

شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در ادامه بیانیه خود نوشت: «ای قهرمانان بدانید که مقاومت مثل کوه پشت شما و اقصی و پایتخت مقدسمان (قدس) ایستاده است. آتشی که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان شعله‌ور کرده‌اند، فتیله بمبی را روشن می‌کند که در نهایت در دستان خودشان منفجر خواهد شد».

لازم به ذکر است که سلسله اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی ادامه دارد. نظامیان رژیم صهیونیستی طی شب گذشته (۲ اردیبهشت ماه) به مناطقی در اراضی اشغالی یورش بردند.

طبق گزارش‌ها، به دنبال یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به قدس اشغالی درگیری‌های شدیدی میان آنها و فلسطینیان ساکن این شهر به وقوع پیوست. شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها از گلوله‌های جنگی و گاز اشک‌آور علیه فلسطینیان استفاده کردند.

منابع رسانه‌ای نیز اعلام کردند که به دنبال درگیری‌های مذکور بیش از ۱۰۰ فلسطینی به شدت زخمی شدند. حال شماری از مجروحان نیز وخیم گزارش شده است. در میان مجروحان نام یک خبرنگار به چشم می‌خورد.

این در حالی است که دامنه تجاوزهای روزانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی همچنان رو به افزایش است. در همین ارتباط، طی روزهای گذشته ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.

شهرک‌نشینان پس از یورش وحشیانه به مسجدالاقصی و ورود به صحن‌های این مسجد اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

گفتنی است، تعرض به مسجد الاقصی در راستای اجرای فرآیند یهودی سازی موردنظر رژیم صهیونیستی و تلاش برای تغییر بافت اسلامی مسجدالاقصی و نیز اجبار ساکنان قدس به ترک این مکان مقدس انجام می‌گیرد.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه