ارسال به دیگران پرینت

جلوه: والیبال گنبد را در نیمه بالای‌ جدول خواهید دید

ستاره جوان تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: تیم ما را بازیکنان با انگیزه تشکیل داده‌اند و مطمئن باشید تیم گنبد را در نیمه بالای‌ جدول خواهید دید.

جلوه: والیبال گنبد را در نیمه بالای‌ جدول خواهید دید

علیرضا جلوه  درباره شکست تیم والیبال شهرداری گنبد مقابل سایپا توضیح داد: تیم ما از بازیکنان ‌جوانی تشکیل شده است که انرژی‌ مضاعفی‌ دارند و به همین دلیل گاهی وقت‌ها در زمین کارهای خارق العاده انجام‌ می‌دهیم ‌و گاها هم همین انرژی زیاد و انگیزه باعث می‌شود یکباره افت کنیم. 

او ادامه داد: اما در بازی‌هایی مثل دیدار با تیم پرستاره و باتجربه‌ای چون سایپا، ‌وقتی می‌توانند ما را شکست دهند که از تجربه خود استفاده می‌کنند. وقتی داور هم به سود حریف باتجربه‌ای چون سایپا اشتباه کند، تیم‌ ما خیلی ضرر می کند چون جوان هستیم‌ و آن‌ها با تجربه‌تر هستند، می‌توانند بازی را کنترل کرده و مانع بازگشت ما به بازی شوند.

ستاره جوان تیم‌ والیبال شهرداری گنبد افزود: البته ما هدف بزرگی داریم و در مسابقات مختلف هم این موضوع را نشان دادیم، قطعا مقابل همه حریفان با قدرت ظاهر می‌شویم تا نتایج قابل قبول به دست آوریم. همین که ما تنها با ۶ پوئن اختلاف بازی را به سایپا باختیم نشان از عملکرد خوب تیم‌ گنبد است، سایپا تیم ضعیفی نیست.

او در واکنش به این‌ موضوع که اعتراضات کادرفنی گنبد در هفته پنجم لیگ (بازی سایپا و گنبد) نسبت به تصمیمات داوری خیلی زیاد بود، توضیح داد: این اشتباهات داوری عمدی‌ نیست و ماهم این نظر را نداریم، اما اشتباهات در پوئن‌های‌ حساس به ضرر تیم‌های جوان‌ مثل گنبد است.

جلوه تاکید کرد: شاید چون تیم سایپا بسیار باتجربه بوده و ستاره‌های خوبی دارد، حتی بتواند ۵ امتیاز اختلاف را جبران‌ کند، اما تیم‌ جوانی‌ چون ما  نمی‌خواهیم اشتباه کنیم و برای کسب همان یک‌ پوئن‌ها می‌جنگیم که از دست دادنش به ضررمان است. بازگشت به بازی برای تیم‌های جوان دشوار است. وقتی داورها چنین امتیازاتی را اشتباه سوت‌ می زنند، کار برای تیم جوان‌تر سخت می‌شود.

او درباره بازی پیش روی شهرداری گنبد نیز گفت: ما با تیم اراک در خانه بازی‌ داریم‌ ‌که قطعا با تمام قدرت مقابل آن‌ها ظاهر ‌خواهیم شد. امیدوارم‌ روند رو به رشد خود را ادامه دهیم و مطمئن باشید گنبد را در نیمه بالای‌ جدول‌ خواهید دید.

بازیکن تیم‌ والیبال شهرداری گنبد، درباره حمایت‌های سردار آزمون‌ و پدرش از این تیم نیز گفت: بجز سردار خیلی‌ از مسئولان هم پاداش داده و تیم را حمایت کردند، اما واقعا بازیکنان ما برای‌ نشان دادن خودشان آمده‌اند و پاداش اولویت ما نیست.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه