ارسال به دیگران پرینت

امنیت در ایران اسلامی،‌ مردم محور است

مدیر کل اطلاعات استان فارس، امنیت در ایران اسلامی را مردم محور دانست و گفت: سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی در فعالیت‌های خود،‌ اخلاق، شرع، قانون و فرمایشات رهبر معظم انقلاب را به عنوان یک چارچوب برای خود تبیین کرده است و بر اساس آن پیش می‌رود.

امنیت در ایران اسلامی،‌ مردم محور است

 این مقام ارشد اطلاعاتی استان فارس یکشنبه همزمان با هفته گرامیداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) در حاشیه دیدار عمومی با مردم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای مجموعه اطلاعات جمهوری اسلامی، رسیدن به هدف با هر وسیله‌ای جایز نیست اما هستند سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشورها که به هر شکل ممکن و با هر ابزاری می‌خواهند به اهداف خود برسند.

وی،‌ با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ‘از هیچ عمل خلاف شرعی در وزارت اطلاعات حمایت نمی‌کنم’ ادامه داد: این فرمایش معظم له تکلیف شرعی ما را مشخص کرده و ما در این مجموعه برای رسیدن به اهداف، از ابزار خلاف شرع و خلاف قانون استفاده نخواهیم کرد.

او اظهار داشت: یکی از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب لزوم مردمی بودن وزارت اطلاعات است که بر همین اساس موضوع ارتباط با مردم یکی از اولویت‌های ما است.

مدیر کل اطلاعات فارس، حضور مردم در دیدار عمومی و بیان مشکلات از سوی آنها را بیانگر اعتماد مردم به مجموعه اطلاعاتی استان دانست و گفت: شاید بسیاری از مواردی که در این دیدارها مطرح می‌شود مناسبتی با وظیفه و ماموریت مجموعه اطلاعات نداشته باشد اما مردم با اعتمادی که دارند مشکلات خود را مطرح می‌کنند و ما نیز پیگیری آنها را وظیفه خود می‌دانیم.

وی افزود: تاکید ما بر این است که مردمی باشیم، مردمی بمانیم و به عشق مردم خدمت کنیم.

تامین امنیت انتخابات را با جدیت دنبال می‌کنیم

مدیرکل اطلاعات فارس،‌ با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکید کرد: امنیت و سلامت انتخابات، تقویت مشارکت مردم در انتخابات و رقابت سالم در انتخابات از جمله مواردی است که در جریان انتخابات آتی توسط این اداره کل دنبال خواهد شد.

ارتباطات مدیران با مردم، نیاز امروز جامعه

جمعی از شهروندان حاضر در دیدار عمومی مدیر کل اطلاعات فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ،‌این اقدام را نیاز امروز جامعه و قابل تحسین دانستند.

آنها ضمن قدردانی از اقدام مدیر کل اطلاعات فارس در فراهم کردن زمینه این دیدار، ابراز امیدواری کردند سایر مدیران نیز برگزاری منظم این جلسات را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش ایرنا، در این دیدار، مدیرکل اطلاعات فارس و معاونین این اداره کل پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف بودند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه