ارسال به دیگران پرینت

انتخاب دولت جوان حزب الهی لازمه تقویت اقتدار ایران است

نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران قدرت مسلم و مقتدر سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در منطقه است، گفت: راه حل تقویت این اقتدار، دولت جوان حزب الهی است.

انتخاب دولت جوان حزب الهی لازمه تقویت اقتدار ایران است

علی اکبر علیزاده برمی شامگاه چهارشنبه در جمع نمازگزاران مسجد رسول اکرم (ص) شهرک بهارستان دامغان با اشاره به آیه ۳۳ سوره توبه، هدف بعثت انبیا را حاکمیت حق و دین الهی بر زمین خواند و اظهار داشت: خداوند متعال در آیات قرآن مجید هدف بعثت انبیا را حاکمیت دین خدا و راه درست زندگی در سراسر زمین عنوان نموده است، انبیا الهی هر کدام با توجه به شرایط اجتماعی دوره خود برای تحقق این هدف بزرگ گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیز با توجه به بیانات حضرت امام (ره) در همین راستا مقدمه حکومت جهانی اسلام به پرچم داری امام عصر (ع) است، ابراز کرد: همانطور که خدا در آیات ١٢٣ سوره توبه و ۶۰ سوره انفال می‌فرمایند لازمه موفقیت انقلاب اسلامی در زمینه سازی ظهور قدرتمند و قدرت ساز بودن انقلاب اسلامی است.

عضو خانه ملت خاطر نشان کرد: امروز به لطف الهی و با مجاهدت فرزندان این کشور در نیروهای مسلح، جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های نظامی ابرقدرت است، به گونه‌ای که هیچ کشوری حتی مدعیان ابرقدرتی در دنیا نیز فکر جنگ با ایران را نخواهد کرد.

علیزاده برمی مؤلفه‌های قدرت در دنیا را توانمندی در چهار حوزه نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برشمرده و با ذکر نمونه‌هایی از قدرت ایران در سه حوزه نخست تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های نظامی، سیاسی و فرهنگی ابرقدرت و یا در مرز ابرقدرتی است.

وی با اشاره به اینکه نقطه ضعف جمهوری اسلامی در حال حاضر مسئله اقتصاد است، خاطر نشان کرد: در مسئله اقتصاد نیز بر اساس گزارش صندوق بین‌المللی پول، اقتصاد ایران از لحاظ ظرفیت‌ها هم اکنون در جایگاه هجدهم جهان قرار دارد، بنابراین دلیل ضعف عقب ماندگی کشور در این زمینه، نبودِ ظرفیت‌ها نیست بلکه مدیریت ضعیف، بی تحرکی، ناکارآمدی و یک جانبه‌نگری برخی مسئولان موجود است.

این عضو مجلس یازدهم در پایان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، راه حل مشکلات اقتصادی کشور را روی کار آمدن دولت جوان، مؤمن و حزب‌اللهی دانست و انتخاب درست را گامی در جهت تکمیل اقتدار جمهوری اسلامی در حوزه‌های چهارگانه نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و نیز زمینه سازی حکومت جهانی مهدوی بر شمرد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه