ارسال به دیگران پرینت

دلیل به توافق نرسیدن استقلال با مدافع خارجی برای ادامه کارمشخص شد

مدیر بین الملل باشگاه استقلال دلیل این که هنوز مسئولان این باشگاه با مدافع خارجی برای ادامه همکاری به توافق نرسیدند را اعلام کرد.

دلیل به توافق نرسیدن استقلال با مدافع خارجی برای ادامه کارمشخص شد

 کاظم قیم، در خصوص آخرین وضعیت قرارداد میلیچ، به سایت رسمی این باشگاه گفت: میلیچ با حسن نیت وارد ایران شد و روز اول با بنده و آقای مددی، مدیر عامل محترم باشگاه جلسه‌ای را برگزار کرد.

مدیر بین الملل باشگاه استقلال ادامه داد: مذاکرات خوبی میان باشگاه استقلال و میلیچ انجام شده است. میلیچ پیشنهاد خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرده و قرار است آقای مددی این موضوع را با هیات مدیره در میان بگذارد و در آنجا پیشنهادات او بررسی می‌شود.

قیم ادامه داد: اگر کار کمی طول کشیده است به دلیل حضور میلیچ در اواخر سال در ایران و البته تعدد امور باشگاه به همین دلیل بوده است. مطمئناً با شروع روزهای کاری در سال جدید، پاسخ باشگاه به او ارائه می‌شود. باشگاه تعامل خوبی با میلیچ دارد و مشکلی نیست.

وی افزود: یک مبلغی هم قرار بود به میلیچ پرداخت شود ولی چون مبالغ ارزی باید به لحاظ قانونی از طریق بانک مرکزی انجام شود، این موضوع به لحاظ نامه‌های اداری و پیگیری‌های لازم، زمان بر است و مطمئناً به زودی مبلغی که قرار بوده به او داده شود، به او پرداخت خواهد شد.

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      چرا خودتون رو به کوچه علی چپ زدین میلیچ فسخ کرده چرا همش دوست دارین دروغ تحویل طرفداران بدین البته از تیم حکومتی چیزی بعید نیست

    • شاهین ارسالی در

      مشکل دوپینگ و فسخ قراردادش با همت فدراسیون و جناب وزیر حل بشه کار تمومه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه