ارسال به دیگران پرینت

چلسی - اتلتیکو؛ آخرین امیدهای سیمئونه برای بقا در لیگ قهرمانان

اتلتیکومادرید برای ماندن در لیگ قهرمانان یک ۹۰ دقیقه حساس در خانه چلسی در پیش دارد.

چلسی - اتلتیکو؛ آخرین امیدهای سیمئونه برای بقا در لیگ قهرمانان

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری دو دیدار به پایان می رسد که در یکی از بازیها چلسی در خانه به دیدار اتلتیکومادرید خواهد رفت. 

هر دو تیم در دیدار این هفته خود در لیگ هایشان به تساوی بدون گل رسیدند. چلسی مقابل لیدزیونایتد و اتلتیکومادرید برابر ختافه به تساوی بدون گل رسیدند. هر دو تیم خیلی سخت گل می خورند و تیم های دفاعی محسوب می شوند. اتلتیکومادرید برابر چلسی، رئال مادرید و بایرن مونیخ با ۳ شکست بیشترین باخت را در لیگ قهرمانان داشته است.

از زمانی که توماس توخل هدایت چلسی را بر عهده گرفته است، این تیم بدون باخت بوده است و در خانه حتی دروازه خودی را باز شده ندیده است. رسیدن به جمع ۸ تیم برتر می تواند شروع خیلی خوبی برای توماس توخل در تیم چلسی رقم بزند. 

در دیدار رفت با تک گلی که اولیویه ژیرو به ثمر رساند، چلسی توانست با یک گل به برتری برسد.

در دیگر دیدار این مرحله بایرن مونیخ در خانه به دیدار لاتزیو خواهد رفت. شاگردان فلیک در دیدار رفت ۴ بر یک موفق به شکست حریف خود شدند و اکنون شانس بالایی برای رسیدن به مرحله بعدی این رقابت ها دارند. باواریایی ها با شکست ۳ بر یک وردربرمن، توانستند با ۵۸ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول بوندسلیگا تثبیت کنند و به نظر می رسد فلیک به هفتمین جام خود در این تیم نیز دست خواهد یافت و عنوان قهرمانی بوندسلیگا را به دست بیاورد. 

برنامه بازیها

چهارشنبه ۲۷ اسفند

بایرن مونیخ - لاتزیو 

چلسی - اتلتیکومادرید

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه