ارسال به دیگران پرینت

شیرهای رام نشدنی پپ مقابل شگفتی سازان

منچسترسیتی و مونشن گلادباخ در دیداری حساس در لیگ قهرمانان به دیدار هم می‌روند.

شیرهای رام نشدنی پپ مقابل شگفتی سازان

 چهارشنبه شب با برگزاری دو دیدار، پرونده دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بسته می شود. در یکی از دیدارها منچسترسیتی و بوروسیا مونشن گلادباخ برای هفتمین بار برابر هم به میدان خواهند رفت.

تیم پپ گواردیولا به رکورد ۱۸ برد پیاپی در تمامی رقابت ها دست یافته است و همه تیم ها را در سال جدید میلادی با شکست روبرو ساخته که یک رکورد بی نظیر محسوب می شود. حالا این تیم در بهترین شرایط به دیدار مونشن گلادباخ می رود.

تیم آلمانی در مرحله گروهی شگفتی ساز شد و توانست به همراه رئال مادرید به دور بعدی رقابت ها راه یابد و باعث حذف اینتر شود. سیتی برای هشتمین بار پیاپی توانست به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کند که در بین تیم های انگلیسی یک رکورد محسوب می شود و حالا امیدوار است برای چهارمین بار پیاپی مسافر مرحله یک چهارم نهایی باشد.

سیتی پیش از این دیدار توانست آرسنال را با یک گل شکست دهد و گلادباخ نیز در خانه ۲ بر یک به ماینتس باخت.

در دیگر دیدار این مرحله آتالانتا باید به دیدار رئال مادرید برود. تیم ایتالیایی که از خط حمله قدرتمندی برخوردار است این هفته توانست ۴ بر ۲ ناپولی را شکست دهد و خود را در بین مدعیان قهرمانی قرار دهد. با این حال این تیم در بد موقعی به رئال مادرید خورده است که اخیرا روحیه گرفته و توانسته اختلاف خود را با اتلتیکومادرید در صدر جدول لالیگا کاهش دهد.

این دو تیم برای اولین بار در رقابت های اروپایی برابر هم به میدان می روند. تنها تقابل آتالانتا با یک تیم اسپانیایی به فصل قبل لیگ قهرمانان در مرحله یک هشتم نهایی برمی‌گردد که این تیم توانست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۸ بر ۴ والنسیا را شکست دهد.

رئال مادرید هر ۵ دیدار اخیر خارج از خانه برابر تیم های ایتالیایی را برده است که در این دیدارها ۱۲ گل زده است و تنها یک بار دروازه خودی را باز شده دیده است. رئال در مرحله گروهی نتایج ضعیفی کسب کرد ولی ناگهان در دو هفته پایانی متحول شد و توانست به این مرحله صعود کند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه