ارسال به دیگران پرینت

در خیبر خرم‌آباد چه خبر است؟| کمیته اخلاق در خواب غفلت!

برخی از بازیکنان سابق نماینده لرستان در لیگ دسته یک خبر از تخلفی عجیب توسط مسوولان خیبر خرم آباد می‌دهند، موضوعی که ضرورت ورود نهادهای نظارتی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای بررسی ادعاهای مطروحه را می‌طلبد.

در خیبر خرم‌آباد چه خبر است؟| کمیته اخلاق در خواب غفلت!

خیبر خرم آباد، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک فوتبال ایران است که بعد از جدایی امیدرضا روانخواه، اکنون زیر توسط عبدالله ویسی به رقابت می‌پردازد. با روی کار آمدن ویسی و برخی تغییر و تحولات در این تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته یک، اتفاقاتی در تیم رخ داده که برخی از بازیکنان سابق خیبر معتقدند این باشگاه دست به تخلفی بزرگ زده است.

ویسی مانند هر مربی دیگری در نقل و انتقالات نیم‌فصل ۶ بازیکن این تیم که در عمده بازی ها هم به میدان رفتند، در فهرست بازیکنان مازاد قرار می‌دهد و در عوض از باشگاه می‌خواهد برخی بازیکنان مدنظر خودش را جذب کند.

در نتیجه باشگاه ابتدا باید قرارداد این بازیکنان را فسخ می‌کرد تا بتواند بازیکنان مدنظر ویسی را به تیم اضافه کند. با این حال اکنون برخی از بازیکنان این تیم‌ می‌گویند باشگاه بدون مذاکره و جلب رضایت بازیکنان اقدام به فسخ قرارداد با امضای جعلی بازیکنان کرده است!

علیرضا قاسمی، یکی از بازیکنان مازاد خیبر است که در شبکه‌های اجتماعی مدعی شده است، پس از پیگیری‌های لازم از طریق سازمان لیگ، مشخص شده امضای او و سایر بازیکنان برای فسخ توافقی جعل شده و این تیم نباید از بازیکنان جدیدش در لیگ دسته یک و همین‌طور جام حذفی استفاده می کرد.

قاسمی تصویری از نمونه امضاء حقیقی و جعلی خود را هم به اشتراک گذاشته و نوشته است: "هیچ برگه‌ای را برای فسخ قرارداد امضاء نکرده است اما مطمئنا این موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد کرد".

با طرح این موضوع، هنوز باشگاه خیبر خرم آباد واکنش نداشته و سکوت اختیار کرده، ولی برای روشن شدن قضیه و جلوگیری از هر گونه تخلف و تضییع حقوق سایر تیم‌ها و همین‌طور این باشگاه و بازیکنان جدا شده از خیبر، نهادهای نظارتی مانند حراست و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید هر چه زودتر ادعای طرفین را بررسی و صحت و سقم ماجرا را روشن کنند.

قطعا در صورت صحت داشتن چنین ادعایی باید با مسببان این اتفاق برخوردی قاطع صورت گیرد تا از بروز اتفاقات مشابه در فوتبال حداقل در دوره مدیریت جدید فدراسیون جلوگیری شود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه