ارسال به دیگران پرینت

پوچتینو: برای شکست بارسلونا به نوکمپ می رویم

سرمربی پاری سن ژرمن تاکید کرد که این تیم برای شکست دادن بارسلونا راهی نوکمپ خواهد شد.

پوچتینو: برای شکست بارسلونا به نوکمپ می رویم

 پاری سن ژرمن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را پیش رو دارد.

دیدار رفت دو تیم سه شنبه هفته جاری در نوکمپ برگزار خواهد شد.

پوچتینو قبل از این بازی گفت: تیم خاصی منتظر ما است. بارسلونا در هر حالتی بارسلونا است با این حال ما به دنبال پیروزی برابر این تیم در نوکمپ هستیم. دو بازیکن سرشناس خود را در اختیار نداریم با این حال به تیمم اطمینان دارم. بدون شک دوست داشتم که همه بازیکنان را در اختیار داشتم با این حال دلیلی برای بهانه گرفتن وجود دارد. تفکر پیروزی در تیم شکل گرفته است و می خواهیم بارسلونا را شکست دهیم.

او درباره ناکامی پاری سن ژرمن در گذر از یک هشتم نهایی بدون نیمار گفت: می دانم که نیمار بازیکن بزرگی است و جای خالی او را احساس خواهیم کرد اما ما می خواهیم بدون این ستاره خود این مانع سخت را پشت سر گذاریم. فوتبال پر از اتفاقات و چالش ها است. می خواهیم به این طلسم پایان دهیم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

پاری سن ژرمن قبل از دیدار برابر بارسلونا توانست با نتیجه دو بر یک نیس را در لیگ فرانسه شکست دهد تا موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کند.

پوچتینو درباره این بازی گفت: همه دیدارها سخت هستند. از این پیروزی خوشحال هستیم. با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. روی اشتباهی که مارکینوش مرتکب شد دروازه ما باز شد. چنین اشتباهاتی در فوتبال وجود دارد و من مشکلی با آن ندارم.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه