ارسال به دیگران پرینت

ام‌باپه: اقدام نیمار خوشحال کننده است

مهاجم پاری سن ژرمن ابراز علاقه نیمار برای تمدید قرارداد را ستودنی دانست. او درباره رویارویی با بارسلونا هم سخن به میان آورد.

ام‌باپه: اقدام نیمار خوشحال کننده است

کیلیان ام‌باپه در دیدار برابر مارسی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و گل نخست پاری سن ژرمن را به ثمر رساند.

او بعد از بازی گفت: شب خوب و لذت بخشی بود. بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. گل زود هنگامی که به ثمر رساندیم در کسب این پیروزی نقش داشت. زیاد دروازه ما تهدید نشد. تنها اتفاق بد این بازی آسیب دیدگی دی ماریا بود اما درباره وراتی باید بگویم هنوز نمی‌دانم که آسیب دیدگی او جدی است یا نه.

ام‌باپه درباره گلی که به ثمر رساند، گفت: سرمربی تیم به من گفت که آماده ضد حمله باشم. ایکاردی توپ را به دی ماریا داد. این بازیکن مثل همیشه پاس گلی را که دوست دارم داد و خوشحالم که او من را در موقعیت گلزنی قرار داد. پیروزی در کلاسیکو بسیار مهم است و خوشحالیم که قبل از لیگ قهرمانان اروپا این پیروزی ارزشمند را کسب کردیم.

او درباره رویارویی با بارسلونا گفت: فعلا به بارسلونا فکر نمی‌کنیم. قبل از این بازی حساس باید در لیگ به میدان برویم و در شرایط کنونی تنها روی لیگ تمرکز داریم.

ام‌باپه درباره ابراز علاقه نیمار به پاری سن ژرمن و تمایل او به تمدید قرارداد گفت: این اقدام نیمار خوشحال کننده است و خبر بسیار خوبی برای همه ما است. همه می‌دانند که نیمار چه بازیکن مهمی است. امیدوارم که برای سال‌های سال با باشگاه دست به تاریخ‌سازی بزند.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه