ارسال به دیگران پرینت

ضعیف‌ترین شروع آقامعلم و ادامه امیدواری شمالی‌ها

مجید جلالی هر قدر هم مربی باتجربه‌ای باشد، شروع خوبی در نساجی نداشته اما به واسطه اعتبار و جایگاهش در فوتبال ایران، هواداران تیم شمالی همچنان امیدوار به تعییر اوضاع هستند.

ضعیف‌ترین شروع آقامعلم و ادامه امیدواری شمالی‌ها

 مجید جلالی وقتی نساجی را تحویل گرفت که این تیم با ۹ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده‌بندی بود و بعد از سه بازی، همچنان ۹ امتیازی است اما با یه رده سقوط، به جایگاه پانزدهم سقوط کرده است. این وضعیت یعنی جلالی با نساجی هنوز امتیازی کسب نکرده و سه شکست متوالی را برابر تیم‌های شهرخودرو، ذوب آهن و استقلال متحمل شده است.

ضعیف ترین شروع نساجی با یک مربی جدید در تاریخ لیگ برتر به نام مجید جلالی ثبت شده است اما سرمربی باتجربه قائمشهری‌ها به واسطه اعتبار و سابقه حضورش در این تیم همچنان مایه امیدواری هواداران این تیم است. جلالی پیش از این و در لیگ هجدهم هم هدایت نساجی را بر عهده داشت و در آن مقطع جانشین نکونام شده بود و در نخستین بازی هم به پیروزی دست یافت اما این بار کارش به مراتب سخت‌تر است.

سرمربی جدید نساجی از زمان روی کار آمدن در این تیم شمالی، برخی بازیکنان جدید را از آکادمی باشگاه اضافه کرده و در دیدار با استقلال برای نخستین بار به چندین بازیکن جوان تیمش میدان داد و نتیجه تغیراتش را هم تا اواخر بازی گرفته بود اما روی یک شوت غافلگیر کننده بازی را واگذار کرد.

جلالی در نشست خبری، این بازی را "امیدوار کننده و نقطع عطف تیمش برای فرار از بحران" دانست. او امیدوار است که با انجام یک بازی دیگر و فرا رسیدن نیم‌فصل نخست، تغییراتی را مطابق میل خود ایجاد کند کما اینکه پیش از این عنوان کرده بود برخی از بازیکنان در حد و قواره تیم ریشه‌داری مانند نساجی نیستند.

احتمالا جلالی در فصل نقل و انتقالات به سراغ بازیکنانی خواهد رفت که در یک برنامه کوتاه مدت این تیم را از منطقه خطر خارج کنند و در ادامه و با بقای نساجی در لیگ برتر، تغییرات بیشتری در پایان فصل رقم خواهد خورد.

نگاهی به کارنامه مجید جلالی نشان می‌دهد او در سال‌های گذشته چندین تیم بحران زده را در اواسط فصل بر عهده گرفته و معمولا در ماموریت خود موفق ظاهر شده است؛ از سایپا، پیکان، گل‌گهر و نساجی می‌توان به آخرین ماموریت‌های جلالی در نجات یک تیم بحران زده اشاره کرد که همگی در حال حاضر در لیگ برتر به میدان می‌روند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه