ارسال به دیگران پرینت

رهایی از قعر در شمال، حفظ صدر در جنوب

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال برای حفظ صدرنشینی به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود و تیم‌های نساجی و ذوب‌آهن برای بالا آمدن از قعر جدول برابر هم قرار می‌گیرند.

رهایی از قعر در شمال، حفظ صدر در جنوب

 هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز (جمعه) با انجام سه بازی آغاز می‌شود.

سایپا - گل‌گهر؛ ساعت ۱۵، ورزشگاه دستگردی

هیچ‌چیز بیشتر از بردن صدرنشین لیگ به یک تیم اعتمادبه‌نفس نمی‌دهد. سایپایی‌ها که در این فصل نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشته‌اند همین هفته قبل توانستند با شکست استقلال در آزادی به باقی تیم‌ها این هشدار را بدهند که دست‌وپا بسته نیستند و می‌توانند برای هر تیم دردسرساز باشند. البته آن‌ها این هفته برابر تیمی قرار می‌گیرند که بعد از سپاهان و استقلال بهترین خط حمله لیگ را دارد؛ گل‌گهر سیرجان که در ابتدای فصل حتی صدرنشین هم شد در چند هفته گذشته عملکرد باثباتی نداشته و همین موضوع این تیم را از صدر به میانه جدول رسانده است.

نفت مسجدسلیمان - استقلال؛ ساعت ۱۵، ورزشگاه شهید بهنام محمدی

نفت مسجدسلیمان با اینکه تیم جوانی است اما عملکرد بسیار خوبی دارد و توانسته فراتر از انتظار ظاهر شود. مجتبی حسینی به دنبال ادامه درخشش تیمش است. با توجه به جوانی بازیکنان و مشکلات مالی این تیم می‌توانیم بگوییم، نفت مسجد سلیمان تا اینجا پدیده لیگ بوده است. نفت در خانه تیم قدرتمندی است و توانسته با پرسپولیس مساوی کند و سپاهان را شکست دهد. این تیم در حال حاضر در نیمه نخست جدول قرار دارد و حتی می‌تواند برای صدرنشین‌ها هم دردسرساز شود.

در طرف دیگر میدان محمود فکری، سرمربی استقلال امیدوار است در این دیدار با کسب سه امتیاز، شکست هفته قبل مقابل سایپا را جبران کند. آبی‌پوشان که بعد از شکست برابر فولاد، در ۱۰ هفته متوالی شکست نخوردند و در صدر جدول بودند، با شکست بدموقع مقابل سایپا صدرنشینی خود را در خطر می‌بینند. فکری که در این دیدار دو بازیکن باتجربه و اصلی خود یعنی دیاباته و مرادمند را در اختیار ندارد برای پیروزی مقابل نفت عزم خود را جزم کرده است.

نساجی - ذوب‌آهن؛ ساعت ۱۵، ورزشگاه شهید وطنی

مجید جلالی که به تازگی به نساجی آمده و جانشین وحید فاضلی شده است در ابتدای راه برابر شهر خودرو شکست خورد. یکی از ضعف‌های بزرگ نساجی در این فصل جدایی بسیاری از بازیکنانش در ابتدای راه بود. ترکیب این تیم از بازیکنانی تشکیل شده که تنها سابقه حضور در لیگ‌های پایین‌تر را دارند که همین مساله موجب اعتراض هواداران این تیم شده است. آن‌ها خواهان این هستند که مسئولان باشگاه در نیم‌فصل برای تقویت تیم اقدام کنند.  

ذوب‌آهن همچنان عملکرد خوبی ندارد و نمی‌تواند پیروز شود. رحمان رضایی، سرمربی این تیم در آستانه برکناری قرار دارد ومهلت زیادی ندارد. زمزمه‌هایی وجود دارد که طی دو هفته پیش رو رضایی از سمتش برکنار می‌شود. ذوب‌آهن به شدت نیاز به پیروزی دارد تا بتواند از رده پانزدهم بالاتر بیاید. 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه