ارسال به دیگران پرینت

با تمام وجود برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روم

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در صورت انتخاب شدن به عنوان نماینده ایران در مسابقات گزینشی با تمام وجود برای کسب سهمیه المپیک به میدان خواهم رفت.

با تمام وجود برای کسب سهمیه المپیک به میدان می‌روم

 کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شد. بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی باید سه سهمیه دیگر در اوزان ۶۷، ۸۷ و ۹۷ کیلوگرم کسب کند تا با ترکیبی کامل در المپیک ۲۰۲۱ توکیو حضور یابد.

یکی از مدعیان حضور در مسابقات گزینشی کسب سهمیه المپیک، محمدهادی ساروی است که قصد دارد با تکیه بر توان فنی مطلوب و انگیزه بالای خود، نماینده شایسته ای برای ایران در مسابقات گزینشی و حتی بازی‌های المپیک باشد.

در همین راستا محمدهادی ساروی در پایان سومین مرحله از تمرینات اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک  گفت: امید و انگیزه بسیار بالایی دارم و از همان آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی برای پیکارهای پیش رو با امید فراوانی به تمرین مشغول هستم. خوشبختانه مرحله سوم اردوی تیم ملی هم آغاز شده و باید خودمان را تا فروردین سال آینده مهیای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان کنیم.

این فرنگی‌کار آملی که تا چندی قبل به دلیل شیوع کرونا مجبور به انجام تمرینات انفرادی بود در خصوص برنامه‌های تمرینی خود در این مدت گفت: خوشبختانه این شانس را داشتم که در زمان قرنطینه و تعطیلی اردوهای تیم ملی، تمریناتم را در آمل و زیر نظر قاسم رضایی عنوان دار جهان و المپیک پیگیری کنم. این قهرمان بزرگ لطف زیادی به من دارد و همواره از من حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: قاسم رضایی کوله باری از تجربه خود از حضور در میادین بزرگ جهانی و المپیک را در این مدت در اختیار من هم گذاشت که طبیعتاً این موضوع تأثیر زیادی در روند رو به رشد من داشت. البته رضایی مدتی از کشتی دور شد اما خوشبختانه دوباره با حضور در باشگاه و انجام تمرین با ما، بازگشت امیدبخشی به این عرصه داشت.

ساروی با اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی نیز گفت: بعد از اینکه فدراسیون کشتی توانست مجوز برگزاری اردوهای تیم ملی را کسب کند، دوباره به خانه کشتی آمدیم. در حال حاضر نیز تمریناتم را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک انجام می‌دهم تا بتوانیم به عنوان نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، موفق به کسب سهمیه بشوم.

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در پایان در خصوص حضور در تورنمنت‌های بین‌المللی خاطر نشان کرد: همه چیز به نظر کادر فنی بستگی دارد و من هم مثل همیشه تابع دستور کادر فنی هستم. ضمن اینکه با تمام وجود به این موضوع می‌اندیشم که اگر نماینده ایران در المپیک توکیو باشم از هیچ تلاشی برای کسب بهترین نتیجه دریغ نکنم.

 تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک مهیا می‌کند. رقابت‌های کشتی گزینشی قاره آسیا ۲۰ تا ۲۲ فروردین سال ۱۴۰۰ و رقابت‌های قهرمانی آسیا روزهای ۲۳ تا ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۰ در شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه