ارسال به دیگران پرینت

مصاف‌های بیرون از خانه گیتی پسند و مس در هفته نهم لیگ برتر فوتسال

نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال امروز(جمعه) آغاز می شود.

مصاف‌های بیرون از خانه گیتی پسند و مس در هفته نهم لیگ برتر فوتسال

هفته نهم لیگ برتر عصر جمعه در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود.در گروه اول این رقابت‌ها، گیتی پسند صدرنشین گروه اول با فردوس قم روبرو می‌شود. در بازی رفت، قمی‌ها  شاگردان شمسایی را در اصفهان غافلگیر کرده و از این تیم یک امتیاز گرفتند. حالا گیتی پسند برای کسب پیروزی به قم آمده است در حالی که امیدوار است در نیم فصل دوم عملکرد بهتری ارائه دهد.جدال حسن زاده و وفایی بازیکنان قمی گیتی پسند با تیم سابق دیدنی است.

در دیگر بازی‌ها، اهورای بهبهان مهمان منصوری قرچک است. شرایط منصوری مناسب نیست و اگر در این بازی برنده نشود چه بسا کارش سخت شود.

مقاومت البرز هم که با وجود نتایج خوب باخت بدی به اهورا داد برای جبران آن باید در ساری با شهروند روبرو شود.کراپ الوند هم که در تعطیلات نیم فصل مسعود محمدی و مسلم رستمی‌ها را جذب کرد این هفته استراحت خواهد داشت.

در گروه دوم مس سونگون مدافع عنوان قهرمانی مهمان کوثر اصفهان است.این تیم سعید تقی‌زاده را از دست داده و باید دید در غیاب این بازیکن چه خواهد کرد.سن ایچ اما میزبان ایمان شیراز است اما شیرازی‌ها اعلام کردند برای این بازی به ساوه نمی‌روند و باید دید این اتفاق رقم‌ می‌خورد یا نه؟

در سومین بازی این هفته هم فرش آرای مشهد در اهواز با حفاری روبرو می‌شود.حفاری با توجه به موقعیت دشوار محکوم به پیروزی است هر چند با از دست دادن دو بازیکن خود کار آسانی هم ندارد.

برنامه بازی‌ها به شرح زیر است:

جمعه 17 بهمن- ساعت 15

منصوری قرچک -اهورای بهبهان(سالن هفتم تیر قرچک)

فردوس قم -گیتی پسند(سالن حیدریان قم)

شهروند ساری -مقاومت البرز(سالن سید رسول حسینی ساری)

سن ایچ ساوه - ایمان شیراز(سالن فجر ساوه)

کوثر اصفهان -مس سونگون(سالن پیروزی اصفهان)

حفاری خوزستان- فرش آرا مشهد(سالن امام رضا (ع).

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه