ارسال به دیگران پرینت

دوئل ۶ امتیازی‌های گروه دوم لیگ فوتسال در غیاب گیتی پسند و مس سونگون

هفته سوم لیگ برتر فوتسال در شرایطی امروز برگزار می شود که تیم های مدعی گیتی پسند و مس سونگون این هفته استراحت خواهند داشت.

دوئل ۶ امتیازی‌های گروه دوم لیگ فوتسال در غیاب گیتی پسند و مس سونگون

 هفته سوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (یکشنبه) در گروه‌های اول و دوم پیگیری می‌شود. امروز دو تیم گیتی پسند اصفهان و مس سونگون مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر استراحت خواهند داشت و نظاره‌گر بازی‌های هم گروه‌های خود خواهند بود.

گروه اول

در مهم‌ترین بازی این گروه شهروند ساری میزبان کراپ الوند است. شهروندی‌ها هفته قبل در حالی که ۴ بر یک از مقاومت البرز عقب بودند در نهایت به تساوی ۵ بر ۵ رسیدند. در سمت مقابل کراپ الوند هم با رضا لک و تیم کهکشانی‌اش با استراحت در هفته دوم به فکر کسب اولین پیروزی در این فصل است. رضا لک جدا از این به تقابل تیم سابقش یعنی شهروند ساری می‌رود. این مربی فصل گذشته در شهروند بد کار نکرد اما حالا در شرایطی به قلعه عقاب‌ها بازمی‌گردد که خبری از تماشاگر در این سالن نیست. دو تیم پدیده این گروه یعنی فردوس قم و اهورای بهبهان هم در قم با هم روبرو می شوند تا عیار واقعی آنها مشخص شود. فردوس دو تیم مدعی کراپ و گیتی پسند را متوقف کرده و اهورا نیز هر دو بازی اول خود را برده است. منصوری قرچک و مقاومت البرز هم جدال تیم های بحران زده گروه اول را برگزار می‌کنند این در حالی است که منصوری سرمربی خود محسن حسن زاده را به دلیل عمل جراحی آپاندیس در اختیار ندارد.

گروه دوم

در بازی‌های گروه دوم هم دو تیم مدعی و شش امتیازی سن ایچ و فرش آرا در ساوه با هم روبرو می‌شوند. هر دو تیم با دو پیروزی و روحیه خوب با هم روبرو می‌شوند و به چیزی جز صدرنشینی فکر نمی‌کنند. حفاری پس از شکست در بازی اول از شاگردان محمد کشاورز پذیرایی می‌کند تا مانع شش امتیازی شدن نماینده تهران شود. تیم‌های بدون امتیاز ایمان شیراز و کوثراصفهان هم در جست‌وجوی اولین امتیاز با هم دوئل خواهند کرد تا از الان در ردیف تیم های فانوس به دست قرار نگیرند.

برنامه بازی‌های امروز که از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شوند به شرح زیر است:

* شهروند ساری – کراپ الوند

* فردوس قم – اهورا بهبهان

* منصوری قرچک – مقاومت البرز

* حفاری خوزستان– راگای ری

* بازارهای کوثر – ایمان شیراز

* سن‌ایچ ساوه – فرش‌آرای مشهد

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه