ارسال به دیگران پرینت

ابهام بزرگ در سرنوشت ترابی با جذب المساکنی

باوجود آن که رسانه‌های قطری از قرار گرفتن نام مهدی ترابی در فهرست فروش العربی خبر دادند اما این باشگاه هنوز واکنشی رسمی در این زمینه نداشته است.

ابهام بزرگ در سرنوشت ترابی با جذب المساکنی

شب گذشته العربی قطر از عقد قرارداد رسمی با یوسف المساکنی خبر داد.

این بازیکن باتجربه تونسی با عقد قراردادی یک و نیم ساله رسما به العربی پیوست.

رسانه‌های قطری پیش از این تاکید کردند که مهدی ترابی باتوجه به عملکرد ضعیف در العربی در فهرست فروش باشگاه قرار گرفته است و یوسف المساکنی هم جایگزین او خواهد شد.

نکته عجیب این که شب گذشته که سایت رسمی العربی از جذب یوسف المساکنی خبر داد درباره این که این بازیکن جایگزین چه بازیکنی در تیم خواهد شد هیچ واکنشی نشان نداد و این باعث افزایش ابهام در این زمینه شد.

سایت الرای قطر در گزارشی در این زمینه نوشت: باوجود آن که باشگاه العربی اعلام نکرد که یوسف المساکنی جایگزین چه بازیکنی خواهد شد اما این بازیکن مهدی ترابی خواهد بود و این بازیکن ایرانی در فهرست فروش قرار می‌گیرد.

سایت استاد الدوحه نخستین سایت قطری بود که از قرار گرفتن نام مهدی ترابی در فهرست فروش العربی و جذب یوسف المساکنی به جای او خبر داد.

تاکنون باشگاه العربی به صورت رسمی ترابی را در فهرست فروش باشگاه قرار نداده است.

به گزارش ایسنا، این روزها بحث بازگشت ترابی به پرسپولیس بسیار داغ است و به احتمال خیلی زیاد این بازیکن به جمع سرخ پوشان برگردد البته ابتدا باید العربی او را در فهرست مازاد خود قرار دهد. شاید این باشگاه قطری با قرار ندادن ترابی در فهرست فروش قصد درآمدزایی از راه انتقال او را دارد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه