ارسال به دیگران پرینت

ممکن است مقصد خلیل‌زاده باشگاه الریان نباشد!

روزنامه‌های قطر به انتقال قریب الوقوع شجاع خلیل‌زاده مدافع پرسپولیس به یک تیم قطری که احتمالا الریان است، پرداخته‌اند.

ممکن است مقصد خلیل‌زاده باشگاه الریان نباشد!

در حالی که انتظار می‌رفت شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس قراردادش را با این تیم تمدید کند، وی به یکباره روز گذشته عازم دوحه قطر شد تا به باشگاه الریان نزدیکتر شود.

روزنامه «الشرق» قطر در شماره امروز خود سفر خلیل زاده به قطر را به نقل از رسانه‌های ایران گزارش داد ولی ادعای جدیدی را مطرح کرد. الشرق نوشت: «رسانه های ایران گزارش دادند که شجاع خلیل زاده برای پیوستن به یکی از باشگاه‌های ما قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات به دوحه سفر کرده است. باوجود اینکه نام این بازیکن مرتبط با باشگاه الریان مطرح شده اما ممکن است مقصد بازیکن تغییر کند؛ البته با اشاره به اینکه مذاکره با الریان قوی‌تر است.»

همچنین روزنامه «الرایه» نوشت: «باشگاه الریان به عقد قرارداد با شجاع خلیل زاده به عنوان سهمیه آسیایی به جای بازیکن کره‌ای بسیار نزدیک است و به این ترتیب بازیکنان خارجی الریان تکمیل شده و از بازیکن آسیایی هم در این فصل بهره می‌برد.

تیم الریان چهار بازیکن خارجی یعنی یاسین براهیمی الجزایری، فرانک کوم کامرونی، یوهان ساحل عاجی و گابریل مرکادو آرژانتینی را در اختیار دارد. اگر الریان موفق شود شجاع خلیل زاده را به خدمت بگیرد، وی به دلیل قابلیت‌های فنی بالایی که باعث رقم زدن تفاوت‌ها می‌شود، در این فصل قدرت بزرگی برای الریان خواهد بود.»

 

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه