ارسال به دیگران پرینت

سپاهان - پرسپولیس؛ حساس‌ مثل داربی| جدال جذاب رضایی و شجاعی

دو دیدار از هفته دهم و دیدار معوقه هفته هفتم لیگ برتر امروز (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد.

سپاهان - پرسپولیس؛ حساس‌ مثل داربی| جدال جذاب رضایی و شجاعی

امروز (سه‌شنبه)  دو دیدار از هفته دهم لیگ برتر و هم‌چنین یک دیدار معوقه از هفته هفتم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

ذوب‌آهن - تراکتور / ساعت ۱۵:۰۰

شاگردان رحمان رضایی پس از تساوی مقابل پرسپولیس و بازگشت بازیکنان مبتلا به کرونا این تیم در وضعیت بهتری نسبت به هفته‌های ابتدایی لیگ برتر قرار گرفته‌اند. آن‌ها شش امتیازی هستند و با پیروزی در بازی امروز می‌توانند چند پله در جدول رده‌بندی صعود کنند. ذوبی‌ها اکنون در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

در مقابل مسعود شجاعی و تراکتور پس از توقف مقابل شهرخودرو در خانه به شدت به دنبال کسب سه امتیاز است تا از کورس قهرمانی و حضور در جمع تیم‌های مدعی لیگ برتر باز نماند. همین مساله به جذابیت‌های این دیدار اضافه خواهد کرد. تراکتوری‌ها اکنون با ۱۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند.

پیکان - نساجی مازندران/ ساعت ۱۵:۰۰

شاگردان فاضلی در نساجی هفته‌های خوبی را پشت سر نمی‌گذارند. آن‌ها در سه هفته گذشته سه شکست را تجربه کرده‌اند و با هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند. فاضلی و شاگردانش به شدت به دنبال کسب امتیاز هستند تا نوار باخت‌های‌شان شکسته شود.

در مقابل پیکان تهران با برد در هفته گذشته پا به این بازی می‌گذارد. مهدی تارتار با پیکان پر فراز و نشیب ظاهر شده است اما با کسب سه پیروزی، چهار تساوی و دو شکست در رده هفتم جدول رده‌بندی جای گرفتند.

پرسپولیس – سپاهان/ ساعت ۱۶:۳۰

حساس‌ترین دیدار هفته مصاف پرسپولیس و سپاهان است که همواره از جذابیت‌های خاصی برخوردار است. شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی گذشته خود به دو تساوی رسیده‌اند و برای رسیدن به رده‌های بالایی جدول باید در بازی امروز پیروز شوند. پرسپولیسی‌ها کار سختی مقابل سپاهانی دارند که این روزها در آمادگی به سر می‌برد.

در مقابل شاگردان محرم نویدکیا در هفته‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته‌اند. نویدکیا پس از تغییرات بسیار زیادی که در هفته‌های ابتدایی در ترکیب تیمش اعمال می‌کرد، به ترکیب ثابت خود رسیده و در انتظار ادامه درخشش تیمش است و چشم به صدر جدول دوخته است. سپاهانی‌ها اکنون ۱۴ امتیازی هستند و در رده چهارم جدول قرار دارند.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه