ارسال به دیگران پرینت

تلاش پرسپولیسی ها برای تعلیق ۲ماهه محرومیت آل‌کثیر

عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس همچنان به علت خوشحالی بعد از گل خود در بازی با پاختاکور و به علت آنچه از سوی AFC توهین نژاد پرستی شناخته شده، دور از میادین است و محرومیت ۶ ماهه او تا 13 فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

تلاش پرسپولیسی ها برای تعلیق ۲ماهه محرومیت آل‌کثیر

‌عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس همچنان به علت خوشحالی بعد از گل خود در بازی با پاختاکور و به علت آنچه از سوی AFC توهین نژاد پرستی شناخته شده، دور از میادین است و محرومیت ۶ ماهه او تا 13 فروردین ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

پرسپولیسی ها می گویند با ارسال یک لایحه دفاعی قوی در صدد کاهش محرومیت آل کثیر هستند؛ اتفاقی که همیشه خلاف آن ثابت شده و نه تنها پرسپولیس بلکه سایر تیم های ایرانی هم در پرونده های حقوقی خود ناکام بوده اند.

با این حال، سرخپوشان همچنان امیدوارند با درخواست تجدید نظر درباره این محرومیت ۶ ماهه این بازیکن در دادگاه CAS بتوانند محرومیت این بازیکن را کاهش دهند.

روزنامه گل در این باره مطلبی در خصوص احتمال تعلیق دوماه محرومیت آل کثیر نوشت: تیم حقوقی پرسپولیس با ارسال لایحه دفاعی قوی امیدوار است دو ماه از محرومیت شش ماهه این بازیکن از سوی دادگاه داوری ورزش بخشیده شود و کادرفنی پرسپولیس از این بازیکن در ادامه مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا استفاده کند.

به همین دلیل همچنان به نظر می رسد طرح این ادعا برای کاهش محرومیت آل کثیر با ارسال یک لایحه دفاعی ضعیف صرفا یه هیاهوی خبری برای توجیه عملکرد مدیران ارشد و همینطور حقوقی این باشگاه است.

از طرفی باشگاه پرسپولیس از چندین ماه قبل تا کنون مدیر حقوقی نداشت و در پرونده های اخیر از جمله در پرونده شکایت النصر از این تیم، از یک تیم حقوقی خارج از بدنه باشگاه استفاده کرده بود اما به تازگی مشاور حقوقی این باشگاه انتخاب شده است.

این ادعا در شرایطی مطرح شده که سرخپوشان در مراحل قبلی هر چه داشتند رو کردند و نتوانستند مهاجم گلزن خود را در مرحله نیمه‌ نهایی و به خصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا در اختیار داشته باشند. از طرفی این برای اولین بار نیست که باشگاه های ایرانی به علت رسیدگی ضعیف و ناتوانی در دفاع از منافع خود در دادگاه های ورزشی متضرر می شوند.

تعلیق ۲ماهه محرومیت آل‌کثیر

 

تعلیق ۲ماهه محرومیت آل‌کثیر

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه