ارسال به دیگران پرینت

منافی: پرسپولیس با ارائه بازی منطقی و هوشمندانه برنده می‌شود

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم کار سختی در فینال لیگ قهرمانان دارد اما از بخت برابری با حریف برای قهرمانی برخوردار است.

منافی: پرسپولیس با ارائه بازی منطقی و هوشمندانه برنده می‌شود

جواد منافی درباره دیدار فردای پرسپولیس و اولسان هیوندای کره جنوبی اظهار کرد: بازی خیلی سختی هم برای پرسپولیس و هم برای تیم کره ای است. بازی فینال همیشه برای تیم ها سخت بوده است با این حال ما امیدواریم پرسپولیس با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه برنده بازی باشد، ان‌شاءلله بتوانیم بعد از مدت ها یک جشن خوب بگیریم و قهرمانی برای فوتبال ایران به دست بیاید.

وی افزود: صحبت کردن درباره بازی و شانس قهرمانی هر یک از تیم ها واقعا سخت است. نمی توانیم به راحتی بگوییم کدام تیم قهرمان می شود. من فکر می کنم یکی از نکات نگران کننده برای پرسپولیس این مساله است که آنها نزدیک ۱۹ روز است که بازی نکرده اند و همین موضوع باعث شده این تیم از شرایط مسابقه خارج شود اما مطمئنا کادر فنی تمام تلاشش را انجام داده تا شرایطی را فراهم کند که تیم بدون مشکل بازی فینال را انجام دهند. این در حالی است که حریف در شرایط مسابقه بوده و با آمادگی کامل به مصاف تیم پرسپولیس می آید.

منافی همچنین گفت: بازی کردن با تیم های عربی راحت تر از بازی کردن با تیم های شرق آسیاست. تیم های کره ای و ژاپنی همیشه قدرتمند بوده اند و بازی کردن برابر آنها راحت نیست. آنها از سرعت و تکنیک بالایی بهره می برند اما پرسپولیس هم در مقابل آنها دست و پا بسته نخواهد بود. درست است که آنها بازیکنان گران‌قیمتی دارند و از امکانات بسیار زیادی بهره می برند اما پرسپولیس هم قطعا با آمادگی کامل به مصاف حریف می رود و امیدواریم بتواند یک نتیجه خوب به دست بیاورد و جشن قهرمانی بگیریم.

او همچنین گفت: در شرایط فعلی نبود یک گلزن حرفه ای در ترکیب پرسپولیس کاملا به چشم می آید. با حضور عیسی آل کثیر پرسپولیس مشکلی در خط حمله نداشت اما باید بپذیریم که مهاجمان جوان این تیم نتوانستند جای خالی او را پر کنند. با این حال قطعا کادر فنی پرسپولیس راهکاری خواهد اندیشید که تیم بدون مشکل بازی کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس همچنین گفت: قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا افتخار بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می شود و به همین خاطر باید به این بازی یک نگاه ملی داشته باشیم. اگر پرسپولیس قهرمان بشود برای آینده فوتبال ایران بسیار مهم خواهد بود. هواداران پرسپولیس هم منتظر هستند که تیم قهرمان بشود و جشن قهرمانی بگیرد. ما هم امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه