ارسال به دیگران پرینت

خان‌محمدی: به پرسپولیس باید نگاه ملی شود

پیشسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیم‌های شرق آسیا پیشرفت خوبی داشته‌اند و قابل قیاس با تیم‌های غرب نیستند.

خان‌محمدی: به پرسپولیس باید نگاه ملی شود

حسن خان‌محمدی درباره مصاف پرسپولیس ایران برابر اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: از ابتدا مشخص بود اولسان از تیم ژاپنی قدرتمندتر بود و تا به حال هم در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته است. به هر حال پرسپولیس هم در فینال دست و پا بسته نیست و تیم‌های قدرتمندی را شکست داده و به فینال رسیده است.

وی افزود: ما برای فینال لیگ قهرمانان سه بازیکن را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم که این موضوع کار را سخت می‌کند. با این حال تیم شجاعانه بازی کرد و به فینال رسید. دو سال قبل زمانی که پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان رسید، کار سخت‌تر بود چون دست پرسپولیس بسته و زمان هم فشرده بود.

خان‌محمدی همچنین گفت: شرق آسیا نسبت به غرب پیشرفت بسیار خوبی در فوتبال داشته است و تیم‌های غرب قابل قیاس با تیم‌های شرق نیستند. نکته مهم این است که در فوتبال ایران همیشه در روزهای سخت بازیکنان با تمام وجود کار کرده‌اند. ما از نظر سخت افزاری و امکانات نسبت به تیم‌های شرق عقب هستیم اما با این حال پرسپولیس همیشه با غیرت و تعصب بازی کرده و نشان داده شایسه حضور در فینال لیگ قهرمانان است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره لغو دیدارهای این تیم در لیگ برتر هم گفت: پرسپولیس می‌خواست بازی کند اما شرایط به گونه‌ای شد که بازی‌ها لغو شد. الان پرسپولیس با کمبود بازیکن روبه‌رو است و اگر تیم با بازیکن کرونایی و یا مصدوم روبه‌رو می‌شد کار سخت تر می‌شد. الان باید به پرسپولیس به عنوان نماینده ایران نگاه شود چون بازی این تیم برابر اولسان کره برای همه ایران اهمیت دارد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر برای پرسپولیس شانس قهرمانی قائل است گفت: در دیدار برابر النصر هم شانس ما کمتر بود چون واقعا تیم عربستانی امکانات بیشتری داشت با این حال بازیکنان با تمام غیرت خود بازی کردند و برنده بازی بودند. ما دوست داریم پرسپولیس برنده بازی برابر اولسان کره باشد و اما اگر اتفاقی رخ داد و قهرمان نشدیم، باید بدانیم بازیکنان زحمت خود را کشیده‌اند و پرسپولیس کار بزرگی کرده است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه