ارسال به دیگران پرینت

اتلتیکو به‌دنبال جبران شکست سنگین دور رفت

اتلتیکومادرید و لیورپول با انگیزه های مضاعف برابر حریفان خود در لیگ قهرمانان اروپا به میدان خواهند رفت.

اتلتیکو به‌دنبال جبران شکست سنگین دور رفت

 هفته ماقبل پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار شروع می شود؛ دیدارهایی که از حساسیت بالایی برخوردار است چون باعث خواهد شد تیم های زیادی صعود خودشان را قطعی کنند. 

ﺳﻪشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹

لوکوموتیو مسکو-سالزبورگ

اتلتیکومادرید - بایرن مونیخ 

حساس‌ترین دیدار این گروه در مادرید برگزار می شود جایی که اتلتیکومادرید باید در خانه به دیدار بایرن مونیخ برود تا شکست خرد کننده ۴ بر صفر در دیدار رفت را جبران کند. تیم مادریدی در هفته های اخیر پیشرفت خوبی داشته است و با توجه به اینکه بایرن غایبانی برای این دیدار دارد، بهترین فرصت است که تیم دیگو سیمئونه بتواند روند پیروزیهای متوالی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان را قطع کند و شانس خود را برای صعود از گروه افزایش دهد. تیم فلیک که این هفته توانست اشتوتگارت را در خانه خودش شکست دهد و موقعیت خود را در صدر جدول بهبود ببخشد، به دنبال یک شروع خوب برای آخرین ماه میلادی است. 

شاختار-رئال‌مادرید 

مونشن گلادباخ-اینتر 

رئال‌مادرید به دنبال جبران شکست ابتدای هفته برابر آلاوس و دیدار رفت برابر شاختار است. برد دور قبل برابر اینتر باعث شد تا تیم زین الدین زیدان در شرایط خوبی برای صعود باشد. کریم بنزما بار دیگر در فهرست رئال‌مادرید است و می تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند. باید دید ادن هازارد در این دیدار رئال را همراهی می کند یا خیر.

در دیگر دیدار این گروه اینتر که عملکرد صعیفی در این فصل لیگ قهرمانان داشته است برابر مونشن گلادباخ بازی خواهد کرد و آخرین امیدهای خود را در این رقابت ها جست و جو می کند. تیم آلمانی در طرف مقابل در صورت برتری گام بلندی برای صعود بر خواهد داشت. 

پورتو-منچسترسیتی 

مارسی-المپیاکوس 

شاگردان پپ گواردیولا در صورتی که بخواهند سرگروه شوند و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان شوند باید بتوانند این دیدار را برنده شوند و یا حداقل به یک امتیاز بسنده کنند. قهرمان فصل قبل لیگ پرتغال که مهدی طارمی را در اختیار دارد، تنها باخت این فصل خود در اروپا را در بازی رفت برابر سیتی متحمل شد. سیتی این هفته بعد از برتری پرگل برابر برنلی نشان داد باخت مقابل تاتنهام را فراموش کرده است.

لیورپول-آژاکس 

آتالانتا-میتیلند

لیورپول این هفته برابر برایتون دو امتیاز از دست داد و متوقف شد و قبل از این دیدار نیز برابر آتالانتا باخته بود تا هوادارانش را نگران وضعیت خود کند. تیم یورگن کلوپ برای عبور از این بحران کوتاه مدت نیاز به شکست دادن آژاکس هلند  در خانه خود دارد تا بتواند صعود خود را به مرحله بعدی رقابت ها قطعی کند. البته این دیدار برای تیم هلندی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که این تیم با آتالانتا ۷ امتیاز دارد و جدال برای صعود از این گروه بسیار نزدیک و حساس دنبال می شود. 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه