ارسال به دیگران پرینت

زیدان: استعفا نمی‌دهم

سرمربی رئال مادرید پس از شکست مقابل شاختار اعلام کرد به استعفا فکر نمی کند.

زیدان: استعفا نمی‌دهم

رئال مادرید سه شنبه شب در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل مغلوب شاختار شد تا مسیرش برای صعود به یک هشتم نهایی سخت شود. اکنون راه یابی به مرحله حذفی دیگر وابسته به سفیدپوشان نیست. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: استعفا نمی دهم. ما ادامه خواهیم داد. در نیمه اول خیلی خوب بودیم. اگر گل اول را ما به ثمر می رساندیم شرایط خیلی متفاوت می شد. گل حریف ضربه سختی به ما زد چون داشتیم خوب بازی می کردیم. دو یا سه فرصت گل داشتیم و یکی از ضرباتمان به تیرک برخورد کرد. توپ نمی خواست وارد دروازه شود و شرایط سخت شد. 

سرمربی رئال مادرید افزود: نتایج بدی کسب کرده ایم. این یک واقعیت است اما باید ادامه داد. دیدار برابر شاختار یک فینال بود. خیلی خوب خود را آماده کرده بودیم. نیمه اول نمایش خوبی داشتیم و می دانستیم که باید در این دیدار پیروز شویم که این اتفاق رخ نداد. 

سرمربی فرانسوی در ادامه اظهار کرد: هنوز قدرت دارم و با تمام وجود کار خواهم کرد. در لالیگا شایسته پیروزی نبودیم اما در این دیدار چرا. فوتبال این چنین است. باید سر خود را بلند کرد و به بازی بعدی فکر کرد. من همیشه همین حرف را می زنم چون چاره ای نیست. باید به بازی بعدی فکر کرد که آن هم مهم است. 

زیدان در پایان گفت: شرایط سختی است اما باید شخصیت و غرورمان را نشان دهیم. این شکست یک فقدان بود. باید در دیدار بعدی پیروز شویم چون مقابل شاختار نتوانستیم. با باور و جنگندگی به هدفمان می رسیم. 

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه