ارسال به دیگران پرینت

روزهای سخت زیزو

رئال مادرید تحت هدایت زین الدین زیدان روزهای سختی را سپری می‌کند.

روزهای سخت زیزو

حسین خلیلی: این روزها که فیفا دی است و اگرچه فوتبال باشگاهی در اروپا برای چند روزی تعطیل شده، اما شایعات و و خبرها در مورد تیم‌ها همچنان بر سر زبان‌ها است. یکی از آن تیم‌ها که کم و بیش شایعاتی در موردش شنیده می‌شود، رئال مادرید است. شاگردان زیدان، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را پر نوسان شروع کرده‌اند و کم نتایج عجیب نداشته‌اند.

در لیگ قهرمانان اروپا اگرچه در هفته سوم مقابل اینتر به پیروزی رسید، اما تساوی مقابل مونشن گلادباخ و شکست مقابل شاختار کاملا دور از انتظار بود. در لالیگا هم اگرچه با 16 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، اما مگر می‌شود به همین راحتی از کنار باخت به کادیز تازه صعود کرده به لالیگا و شکست سخت مقابل والنسیا گذشت. همین مورد آخر، حرف و حدیث‌های زیادی به همراه داشته است.

آنطور که رسانه‌های اسپانیایی گزارش داده‌اند، ترکیب مدنظر زیدان در بازی اول این هفته مقابل والنسیا باعث تعجب خیلی‌ها شد. آنطور که مارکا نوشته، بازی ندادن به فرلان مندی و تونی کروس و در مقابل استفاده از ایسکو و مارسلو در ترکیب ابتدایی، حتی باعث تعجب خود بازیکنان رئال هم شده بود. در کنار این موارد، اخبار خوبی از سمت مدیران رئال شنیده نمی‌شود. در حالی که گفته می‌شود فلورنتینو پرز همچنان به زیدان اعتقاد دارد و می‌خواهد زمان بیشتری به مربی فرانسوی بدهد، اما دیگر مدیران رئال اصلا دل خوشی از حال و اوضاع این روزهای تیم ندارند.

در کنار این موارد، بد بیاری‌های زیدان هم تمامی ندارد. فدریکو والورده که یکی از ستاره‌های این فصل رئال بوده، به دلیل مصدومیت حداقل یک ماه دور از میادین است. کاسمیرو و ادن آزارد هم فعلا به دلیل ابتلا به کرونا، در قرنطینه هستند. نزدیک به دو هفته بازی‌های فیفا دی فرصت خوبی برای زیدان است تا بتواند تیمش را احیا کند چرا که مربی فرانسوی خوب می‌داند که ادامه این روند می‌تواند برایش خیلی گران تمام شود. 

 

منبع : خبر آنلاین
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه