ارسال به دیگران پرینت

توقف قشقایی در خانه/ حرفهای سرمربیان

فارس تیم فوتبال قشقایی شیراز پس از اینکه در هفته نخست رقابت ها دست به کار بزرگی زد و موفق به شکست ملوان بندرانزلی در خانه حریف شد، هفته دوم و در بازی خانگی پشت سد آرمان گهر سیرجان متوقف ماند.

توقف قشقایی در خانه/ حرفهای سرمربیان

دیدار قشقایی و آرمان گهر بعداز ظهر یکشنبه بارانی شیراز در ورزشگاه پارس مقابل هم صف کشیدند اما بازی به مراد قشقایی پیش نرفت و یاران این تیم در یک روز کم فروغ و پر اشتباه مسابقه ی دوم خود را با تک گل دقیقه ۴۱ شاهین شفیعی، به حریف واگذار کردند.

تیم شیرازی در هفته دوم و در دیداری که بردن چندان سخت نمی نمود، سه امیاز یک بازی خانگی را واگذهر کردند تا شیرینی برد ملوان پرآوازه جایش را به طعم گس شکست خانگی بدهد.

سرمربی آرمان گهر: برد قشقایی بسیار شیرین بود 

قاسم شهبا سرمربی آرمان گهر در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار گفت : با توجه به اینکه ما در هفته اول بازی خانگی مان را واگذار کرده بودیم، در این مسابقه می خواستیم به هر ترتیبی که شده با امتیاز به سیرجان برگردیم.

او با بیان اینکه تیم قشقایی به مثابه یک صخره سخت و مقاوم بود افزود: قشقایی تیم بسیار خوبی نشان داد و از این بابت باید به آقای هرمزی سرمربی این تیم تبریک می گویم که یک گروه پر از انرژی و انگیزه را جمع کرده است.

شهبا گفت: تیم قشقایی خیلی ما را اذیت کردند و می توانم بگویم ما امروز فقط سه امتیاز را از آن خود کردیم و اگر موقعیت های حریف به گل تبدیل می شد، شاید نتیجه متفاوتی رقم می خورد.

او اضافه کرد: آنها خیلی ما را تحت فشار قرار دادند و باید خدا را شاکر باشیم که توانستیم سه امتیاز را بگیریم. ما تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته بودیم و آمده بودیم برای کسب امتیاز. این را هم بگویم که نسبت به هفته گذشته که بازی را واگذار کردیم، در این مسابقه بیشتر تحت فشار بودیم.

وی درباره کیفیت زمین ورزشگاه پارس نیز گفت : با توجه به بارندگی، کمی کیفیت زمین تحت تاثیر قرار گرفته بود و روی کار بچه ها تاثیر منفی گذاشت. خدا را شکر که کسی مصدوم نشد.

هرمزی: قشقایی امسال تیم متفاوتی است اما حمایت نیاز داریم

داریوش هرمزی سرمربی خوزستانی قشقایی شیراز نیز پس از این بازی گفت: قطعا مستحق باخت نبودیم.

او ادامه داد:  اگر این بازی را باختیم، بخاطر چند ثانیه غفلت بود که این هم نشان از بی تجربگی بچه های ما داشت. تیم ما یک تیم جوان است که حرف های خیلی زیادی در این مسابقات خواهد داشت.

هرمزی گفت: اگر موقعیت های ما در این بازی تبدیل به گل شده بود، قطعا بازی را می بردیم، شاید هم با اختلاف! اما این حریف بود که از تک موقعیتش استفاده کرد و در ادامه هم با استفاده از بازیکنان با تجربه اش توانست بازی را اداره و سه امتیاز را کسب کند.

هرمزی در پاسخ به این پرسش که چرا در نیمه اول کیفیت بازی تیمش مطلوب نبود اما در نیمه دوم نمایش بهتری داشت، گفت: ما تیم جوانی هستیم در حالی که حریف از بازیکنان نامی و با تجربه برخوردار بود. دقیق نمی دانم که آیا بازیکنان ما تحت تاثیر بزرگی حریف قرار گرفته بود یا برعکس، آنها را دست کم گرفته بودند. چون در دقایقی از نیمه اول بچه های ما کمی بی تفاوت کار می کردند. اما دیدید که کار در نیمه دوم کاملا متفاوت بود و می توانستیم چندگل به ثمر برسانیم.

سرمربی قشقایی گفت: حریف خوب دفاع کرد و ما هم باید عملکرد بهتری از خودمان به نمایش می گذاشتیم. بهرحال این بازی تمام شد و از حالا باید خودمان را برای دیدار بعدی با هوادار در تهران آماده کنیم.

او در پاسخ به این پرسش که آینده تیمش را چطور می بیند؟ گفت: مطمئن باشید تیم ما یک تیم قابل احترام برای تمامی تیم ها خواهد بود. امسال تیم خیلی فوق العاده ای خواهیم داشت.

او خاطرنشان کرد: ما نه از برد مقابل ملوان غره شدیم و نه شکست امروز باعث می شود که خدای نکرده رشته کار از دستمان خارج شود. از همین فردا کارمان را به صورت جدی شروع می کنیم تا برای بازی با هوادار آماده باشیم.

هرمزی گفت: هواداران قشقایی و فوتبال دوستان شیرازی بدانند که امسال تیم خیلی خوبی دارند. قطعا جوانی هزینه دارد و امروز هم هزینه اش را پرداختیم، اما در ادامه حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

سرمربی قشقایی افزود: ما نیاز به حمایت داریم. این تیم به صورت فردی اداره می شود و هیچ نهاد یا شرکتی از ما پشتیبانی نمی کند. حرفی که می زنم ربطی به این شکست ندارد، قبلا هم گفته ام که نیاز است مسئولان توجه ویژه ای به این تیم داشته باشند. به ویژه شخص آقای استاندار که خواستار حضورشان در استادیوم هستیم برای ایجاد انگیزه و جلب حمایت ایشان.

علی حسامی هافبک طراح تیم قشقایی نیز در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و گفت: دلیل شکست امروز ما شاید فقط بی تجربگی تیم بود. وگرنه با وجود این که تیم آرمان گهر تیم آماده و خوبی بود، ما در نیمه دوم نشان دادیم خیلی برتر از آنها هستیم. متاسفانه نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم که دلیل آن هم بیشتر به ناهمواری زمین و بارش باران مربوط می شد.

حسامی گفت: دلیل عصبی شدن بازیکنان ما دریافت گل نبود. دلیلش این بود که حریف در نیمه دوم خیلی وقت تلف کرد در حالی که ما مجبور بودیم به بازی سرعت بدهیم و حمله کنیم، آنها مدام خودشان را روی زمین می انداختند و باعث تاخیر در بازی می شدند. طبیعی بود که بچه های ما در چنین شرایطی کنترلشان را از دست بدهند.

به گزارش ایسنا تیم قشقایی شیراز در هفته سوم رقابت ها در تهران میهمان تیم هوادار خواهد بود.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه