ارسال به دیگران پرینت

ارسال استوری در توییتر برای همه کاربران فعال شد

شرکت توییتر محصول مشابه استوری در اسنپ چت و اینستاگرام به نام فلیتس (Fleets) را در سطح جهانی عرضه کرد که به کاربران امکان می دهد عکسها و ویدیوهایی ارسال کنند که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می شوند.

ارسال استوری در توییتر برای همه کاربران فعال شد

 قابلیت Fleets که شامل متن، عکس و ویدیو است، در بالای تایم لاین خانگی کاربران و در پروفایل ارسال کننده قرار خواهد گرفت.

توییتر این محصول را در بازارهای بین المللی نظیر برزیل، کره جنوبی، ایتالیا و هند به طور آزمایشی عرضه کرده بود و از روز سه شنبه آن را در سطح جهانی عرضه کرد. این شرکت Fleets را در مارس راه اندازی کرد تا از محبوبیت قابلیت استوری که توسط اسنپ چت ابداع شد و بعدها فیس بوک از آن در همه اپلیکیشنهایش شامل اینستاگرام کپی برداری کرد، بهره برداری کند.

توییتر همچنین  سرگرم توسعه یک محصول صوتی جدید به نام Spaces است که شبیه یک تماس صوتی گروهی در میان کاربرانی که به حضور در آن دعوت شده اند، عمل می کند. به گفته مدیران توییتر، این قابلیت همچنان در دست طراحی است و تا اواخر امسال تست نخواهد شد.

هر دو محصول قرار است به کاربران امکان تعامل بیشتر با یکدیگر در توییتر را فراهم کنند. مدیران توییتر می گویند تحقیقات نشان داده که بسیاری از کاربران برای پست کردن و تعامل با دیگران در این سرویس بیش از حد خجالتی هستند و این موضوع باعث شده توییتر به دنبال راههای جدید برای تشویق کاربران به تعامل با یکدیگر باشد.

نیکیا ریویاس، مدیر تحقیقات توییتر در این باره گفت: توییت کردن، ری توییت و وارد شدن در مکالمه می تواند تجربه فوق العاده ترسناکی باشد. ما نمی دانیم دیگران چگونه واکنش نشان می دهند و نمی دانیم کسی جواب خواهد داد یا خیر و نمی دانیم آیا برای کسی اهمیت خواهد داشت.

قابلیت Fleets همچنین راه دیگری برای فروش تبلیغات برای توییتر فراهم می کند. این قابلیت برای رقیبان سودآور بوده است. برآورد می شود که استوریهای اینستاگرام ۱۰ درصد از کل تبلیغات فیس بوک را تشکیل می دهند. فیس بوک بیش از ۲۱ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی در سه ماهه سوم گزارش کرده است. سخنگوی توییتر تایید کرده که این شرکت در حال بررسی استفاده از محصول جدید برای تبلیغات است اما فعلا چنین کاری نمی کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، قابلیت صوتی حوزه دیگری است که توییتر امسال به آن علاقه نشان داده است. این شرکت محصول توییتهای صوتی را در ژوئن عرضه کرد که به کاربران امکان می دهد توییت را ضبط کنند. قابلیت جدید Spaces مشابه مفهوم استارتاپ کلاب هاوس است که در سیلیکون والی توجهات را به خود جلب کرده است. اپلیکیشن کلاب هاوس برای افرادی که تمایل به تبادل ایده یا صحبت درباره موضوع خاصی دارند یک پاتوق مجازی ایجاد می کند اما به دلیل کوتاهی در نظارت بر چتها، انتقادهای زیادی را برانگیخته است.

 

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه