ارسال به دیگران پرینت

سردار نقدی:

سقوط امریکا | آیا آزادی فلسطین نزدیک است ؟

جریانات داخلی هم که در کشور با تخطئه جهاد حاج قاسم در سوریه و عراق و نوای سازش با آمریکا خون به دل حاج قاسم کردند، منتظر چنین مجازات و رسوایی از سوی خداوند باشند.

 سقوط امریکا  |  آیا آزادی فلسطین نزدیک است ؟

سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده کل سپاه در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص انتخابات ریاست جمهوری رژیم آمریکا گفت: این انتخابات و رفتارهای کاندیداها و طرفداران آن‌ها، بار دیگر چهره وحشی دموکراسی آمریکایی را برای جهانیان به نمایش گذاشت و ماهیت این رژیم را برملا کرد.

آنچه برای همه مردم جهان مسلم شد اجماع هر دو طرف متخاصم در آمریکا بر متقلبانه بودن این رژیم و آشفتگی و ناپایداری بی سابقه این رژیم جنایتکار است.

سردار نقدی در ادامه افزود: خداراشکر رژیم خبیثی که خون حاج قاسم عزیز را ریخت گرفتار بی اعتباری بی سابقه و رسوایی جهانی شد که حالا حالاها ادامه خواهد داشت؛ هم ترامپ قاتل و هم بایدن که از این قتل و جنایت صریحا حمایت کرد دچار مخمصه ای شده اند که انشالله به مرگ این رژیم منتهی خواهد شد.

وی با اشاره به برخی جریانات داخلی که هنوز بر طبل مذاکره می کوبند هشدار داد و اقزود: جریانات داخلی هم که در کشور با تخطئه ی جهاد حاج قاسم در سوریه و عراق و نوای سازش با آمریکا خون به دل حاج قاسم کردند، منتظر چنین مجازات و رسوایی از سوی خداوند باشند و آنهایی که میخواهند از رفتن سگ زرد و آمدن شغال دستمایه ای برای کوک کردن دوباره نوای سازش درست کنند باید بدانند که مردم ایران عاقلند و از حوادث درس می گیرند و سرنوشت اقتصاد و معیشت خود را به ارتباط با یک رژیم در حال سقوط و درگیر جنگهای داخلی گره نخواهند زد.

معاون هماهنگ کننده کل سپاه در ادامه افزود: همانطور که بارها گفته شده است کلید حل مشکلات اقتصادی در لندن و نیویورک نیست و اوضاع اقتصادی ایران زمانی بهبود پیدا می‌کند که تمام مسئولین با اعتماد به جوانان و تکیه بر توانایی‌های داخلی وارد میدان عمل شوند و چشم امید به هیچ قدرت خارجی نداشته باشند.

وی در پایان اظهار داشت : مردم ایران و آزادیخواهان جهان خود را برای جشن بزرگ آزادی فلسطین و سقوط رژیم ظالم امریکا در آینده نه چندان دور آماده می کنند، بدون شک دنیا بزودی از چنگال این جانیان رسوا رها خواهد شد، انشالله این حوادث طلیعه آزادی بزرگ بشریت است.

 

منبع : عصر ایران
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه