ارسال به دیگران پرینت

طیبی در مراسم معارفه: خوشحالم اولین ایرانی تاریخ بنفیکا هستم

لژیونر فوتسال ایران در مراسم معارفه خود در تیم فوتسال بنفیکا حضور داشت.

طیبی در مراسم معارفه: خوشحالم اولین ایرانی تاریخ بنفیکا هستم

 حسین طیبی فوتسالیست تیم ملی ایران به بنفیکا پرتغال پیوست تا از فصل جدید برای این تیم بازی کند. این بازیکن ۳۱ ساله عملکرد خوبی در غیرت قزاقستان از خود نشان داد و اکنون راهی لیگ پرتغال می شود.

حسین طیبی در مراسم رسمی معارفه خود در این تیم پرتغالی گفت: من بنفیکا را به این دلیل انتخاب کردم که تیمی بزرگ با سابقه قهرمانی زیاد بوده است.

این فوتسالیست تیم ملی فوتسال ایران ۳۱ ساله است و از غیرت آلماتی به پرتغال می آید. حسین طیبی محوری بازی می کند و جاه طلبی زیادی دارد و قطعا به این تیم کمک می کند.

حسین طیبی در ادامه صحبت های خود گفت: من همیشه با قلبم بازی خواهم کرد و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم تا بسیاری از جام ها را بدست آورد. بسیار خوشحالم که اولین بازیکن ایرانی هستم که برای بنفیکا بازی می‌کند. بسیار خوشحالم که در یک باشگاه بزرگ مانند بنفیکا حضور دارم. این تیم یک تیم عالی است که بازیکنان عالی و یک مربی عالی دارد. من همیشه بهترین تلاش خود را می کنم تا به تیم کمک کنم. مهمترین چیز موفقیت تیم است. من تمام تلاش خود را برای کمک به باشگاه انجام خواهم داد ، من همیشه با قلب خود بازی خواهم کرد و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم تا بسیاری از جام ها را بدست آورد. من در سطح بین‌المللی همراه تیم ملی ایران تجارب خوبی داشته ام و بسیار خوشحالم که اولین بازیکن ایرانی هستم که در باشگاهی مانندبنفیکا بازی می‌کنم.

دومینگوس آلمیدا لیما نیز گفت: ما از حضور طیبی در تیم بسیار بسیار خرسند هستیم ، زیرا او اولین بازیکن ایرانی است که برای بنفیکا بازی می کند. او یک بازیکن بزرگ است ، می آید تا به تیم کمک کند تا عناوین قهرمانی را کسب کند.

طیبی پس از حضور در  فولاد ماهان (ایران) ، گیتی پسند (ایران) ، نوریلسک نیکل (روسیه) و غیرت آلماتی (قزاقستان) اکنون به بنفیکا می رسد .

منبع : ايسنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه