ارسال به دیگران پرینت

سرنوشت ارزهای دیجیتال

خبر خوش برای دارندگان بیت کوین | رشد 100 هزار دلاری در راه است؟ | یک استراتژیست ارز دیجیتال لو داد

یک استراتژیست ارز دیجیتال از رشد بیت‌کوین به ۱۰۰ هزار دلار خبر داد.

خبر خوش برای دارندگان بیت کوین | رشد 100 هزار دلاری در راه است؟ | یک استراتژیست ارز دیجیتال لو داد

درحالی که همه پیش‌بینی‌ها از آینده بیت‌کوین نزولی است اما یک تحلیلگر عقیده دارد که بیت‌کوین به زودی تا ۱۰۰ هزار دلار رشد می‌کند.

یک استراتژیست ارز دیجیتال به نام کریدیبل معتقد است که با وجود اینکه احساسات بیت‌کوین نزولی است اما در حال آماده شدن برای ایجاد یک رکورد جدید است. کریدیبل عقیده دارد که بیت‌کوین در یک دهه گذشته در یک بازار صعودی کلان بود و سقوط‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ به عنوان دوره‌های اصلاحی عمل می‌کنند.

پس از اوج‌های قیمتی در سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷ ما یک بازار نزولی بزرگ داشتیم که در مواردی سه سال طول کشید تا دوباره به اوج بگردیم. اما کریدیبل عقیده دارد که اصلاح کنونی از درجه کمتری برخوردار است. این موضوع می‌تواند دلیلی باشد بر رشد بیت‌کوین در چند ماه آینده.

 

بیشتربخوانید:

بازار ارز سقوط کرد | بیت‌کوین خریدار ندارد!

 

کریدیبل یک متخصص نظریه امواج الیوت است. امواج الیوت یک رویکرد تحلیل تکنیکال است که تلاش می‌کند تا با پیروی از روانشناسی جمعی که در امواج آشکار می‌شود قیمت آینده را پیش‌بینی کند. براساس این نظریه یک چرخه بازار صعودی پنج موج دارد. قیمت در موج‌های دو و چهار رویکردی اصلاحی دارد و در رویکرد یک، سه و پنج افزایش می‌یابد. این تئوری همچنین بیان می‌کند که هر موج اصلی از پنج ریز موج تشکیل می‌شود.

حالا که اندکی در مورد امواج الیوت می‌دانید بیاید برگردیم به بحث کریدیبل. او می‌گوید که بیت‌کوین در میانه موج پنجم بزرگی قرار دارد که در اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شد. حالا این موج می‌تواند قیمت بیت‌کوین را به ۱۰۰ هزار دلار برساند.

کریدیبل می‌گوید: بیشتر مردم انتظار دارند که بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۴ روند نزولی یا رنج داشته باشد. من انتظار دارم که سال ۲۰۲۴ سال بسیار بزرگ‌تری است و عقیده دارد که ۱۰۰ هزار دلار به زودی اتفاق می‌افتد.

منبع : تجارت نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه