ارسال به دیگران پرینت

افزایش حقوق بازنشسته ها

زمان اجرای افزایش حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشسته ها از خرداد چقدر افزایش می یابد؟

دیروز وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش حقوق بازنشستگان خبر داد.

زمان اجرای افزایش حقوق بازنشستگان | حقوق بازنشسته ها از خرداد چقدر افزایش می یابد؟

بنابر اعلام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار دولت است که بعد از تصویب اطلاع‌رسانی شده و همزمان با حقوق خردادماه به حساب بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: افزایش حقوق بازنشستگان در دستور کار دولت است و در اولین جلسه به تصویب خواهد رسید.

حجت‌الله عبدالملکی اظهار کرد: این افزایش حقوق بعد از تصویب اطلاع‌رسانی شده و همزمان با حقوق خردادماه به حساب بازنشستگان پرداخت خواهد شد.

وی در مورد افراد جا مانده و مستحق دریافت یارانه تصریح کرد: افراد جا مانده از سال‌های گذشته که یارانه‌ای به آنها پرداخت نمی‌شد، با مراجعه به وب‌سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌توانند ثبت‌نام خود را انجام داده و در صورت تأیید نهایی یارانه اردیبهشت و خرداد را دریافت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گروهی از خانوارها نیز که قبلاً یارانه دریافت می‌کردند و در این مرحله جز دهک دهم محسوب شده‌اند، با دستور رئیس جمهور به مدت یک ماه پرداختی یارانه آنها انجام شده تا بعد از بررسی امکان برداشت فراهم آید.

عبدالملکی افزود: یک ماه فرصت بررسی و اعلام نتایج را به ما داده‌اند تا بعد از بررسی نهایی و اعلام وضعیت افراد معترض، امکان برداشت مبلغ اردیبهشت به این افراد داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 

وی به سفر اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس به استان اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: همراه با این اعضا معاونان و رؤسای سازمان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان اردبیل سفر کرده و بازدیدهایی را از شهرهای مختلف انجام دادند.

عبدالملکی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، مقرر شد تا در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به عنوان زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح‌های اقتصادی و توسعه کارآفرینی نیز عملیاتی شود.

وی از تکمیل طرح دامداری مصوب با همراهی شستا و سایر پروژه‌های اقتصادی و اشتغال‌آفرین خبر داد و اضافه کرد: با تأمین زمین قرار شد یک‌هزار واحد مسکن کارگری نیز در این استان احداث شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته جهیزیه برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد خبر داد و بیان کرد: در حوزه اشتغال نیز قرار شد در شهرستان‌های محروم به ازای جذب تسهیلات در نیمه اول، سهم بیشتری در اشتغال خانگی و مشاغل زود بازده پرداخت شود تا از محل این طرح‌ها اشتغال مولد ایجاد شود.

منبع : مهر
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      ی دروغگو

    • ناشناس ارسالی در

      توصیه میکنیم لازم واحتیاج به اطلاع رسانی نیست باعث گرانی وتودم میشود فقط هرچه زودتر بازنشستگان محترم را از این برزخ دربیاورید

    • فهیناز راد ارسالی در

      سلام حقون بازنشستگان کشوری هم افزایش داره خرداد؟؟

    • ناشناس ارسالی در

      هنوزبه نتیجه نرسیده است هیت دولت آن مصوبه رابایگانی کرده است بوی فتنه می آید...

    • ناشناس ارسالی در

      از نظر دیدگاه من شما عالی هستید

    • ناشناس ارسالی در

      پول بی ارزش کشورچه فرق میکندکه اضاف شودویانشوداقتصادورشکسته جمهوری اسلامی که نتیجه سیاستهای غلط دراین سالیان درازاست..

    • بازنشسته ارسالی در

      دیگه همه بازنشستگان از خبر و خبر گزاری وپرداخت حقوق خسته شدند ول کنید دوست داشتند میدن دوست نداشتند نمیدند

    • یک بازنشستهتامین اجتماعی ارسالی در

      ایا آقا رئیس جمهور میداند که از فروردین سال گذشته که حقوق ما افزایش پیدا کرده تا الان اجناس چند برابر گران شده الان که از اول سال هم طبق دستور دولت محترم باز هم گران شده ولی افزایش حقوق بازنشستگان رو در هیت دولت تصویب نمیکنند ما باید چکار کنیم

    • بازنشته تامین اجتماعی ارسالی در

      سلام این که سپاه تکلیف حقوق بازنشسته معاون نشده از نظر اسلام و جمهوری اسلامی واز نظر شرح مسلمانی درست هستسی دوسال اندی بیمه پرداخت کردم حالا در سن شصت هفت سالگی دست گدایی درازکنم یک روز میگویند درست شد ساعتی بعد همان مقام خبری میگوید نه چرا خبر را اعلام میکنند میخوای بدین میخوای ندیدولی موسفیدان را آزار ندید ما در کشور اسلامی زندگی میکنیم نه کنید

    • Masood ارسالی در

      سلام زمامداران محترم تلاش کنند زندگی باز نشسته ها زیر خط زجر است. گرانی بیداد میکند.

    • وهابی ارسالی در

      می‌دونم شرم و خجالت حالیتون نمیشه....این پول خودمونه....بدونید و بترسید که تاریخ ندیده که ظلمی پایدار بمونه....تاریخ بخونید...براتون متاسفم

    • هادی فتوحی ارسالی در

      سلام آیا شما اصلآ فکر نمیکنم به حقوق بگیر ظلم کرده باشید نه باورش سخت که اینقدر سنگدل و ظالم باشید آقایون مسئول بترسید از ظلم ۳۲ سال پرداخت حق بیمه و ۴ سال همزمان از ۲ شرکت جمعآ ۳۶ سال بیمه پرداخت کردم آخه ظلم نیست خجالت دارد که میگوئید ۳۰ درصد کل دریافتی ۱۴۰۰ با مزا ۵ ملیون ۳۰۰ میگیرم شما که سواد داری بگو کجا ۳۰ در صد اضافه شده

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه