ارسال به دیگران پرینت

تسهیلات نوسازی بافت فرسوده

نحوه دریافت وام نوسازی بافت فرسوده | متقاضیان باید چه شرایطی داشته باشند؟

شرایط جدید دریافت تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده در سال 1401 اعلام شد.

نحوه دریافت وام نوسازی بافت فرسوده | متقاضیان باید چه شرایطی داشته باشند؟

بافت فرسوده قزوین مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت ۲ هزار و ۷۰۰ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در خصوص میزان تخصیص اعتبار و تسهیلات به بافت فرسوده که از سال ۹۸ به بعد به متقاضیان پرداخت شده است، گفت: تسهیلات نوسازی بافت فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ به ۵ هزار و ۷۵۷ پروژه با هدف نوسازی تعداد ۲۸ هزار و ۴۰۳ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری، پرداخت شده است.

شایان مبلغ قرارداد منعقد شده تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده را ۲ هزار و ۷۰۰ میلیاردتومان برشمرد و افزود: تسهیلات نوسازی به بیش از ۲۸ هزار واحد مسکونی پرداخت شد‌.

بیشتر بخوانید:

 

گفتنی است، هم اکنون بیش از ۱۴۰ هزار هکتار مساحت از سطح شهرها را بافت فرسوده، سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های تاریخی تشکیل می‌دهد که می‌تواند هدف بازآفرینی شهری قرار بگیرد. همچنین بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۲میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ناپایدار در کشور وجود دارد که باید نوسازی و بهسازی شود و در برنامه شرکت بازآفرینی شهری ایران برای نوسازی قرار دارد.

منبع : گسترش نیوز
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      کم حرف مفت وبیخود بزنید وثتی بانک میری اینقدر شرایط مضحک میگه که توی کپر زندگی کنی بهتره فوقش کشور های دیگه کمک میکنند بهت بدون منت وکافی

    • ناشناس ارسالی در

      بانک ها همه دوزد کلاه بردارند بانک بری هزار تا بهانه می آورند فقط مردم را گیر آوردند مردم راعلاف کردند همه اش پارتی بازی است صد بار بری ده میلیون وام نمی دهنداینقدر برو بیا می کنند تا خسته بشی صرف نظر کنی چون مملکتمان صاحب ندارد دلشان هرچی خواست می کنند

    • ناشناس ارسالی در

      بیشرفا دروغگو رفتم بانک گفتن دولت گوه خورده همچی حرفی زدن

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه