ارسال به دیگران پرینت

افزایش در قیمت پراید/پیش بینی بازار خودرو

بازار خودروی تهران نشان می‌دهد که قیمت‌ها رشد آرام و تدریجی دارد و مانند هفته‌های گذشته، بازار در یک حالت سکون و رکود به سر می‌برد و خریداران و فروشندگان منتظر سیاست‌های جدید اقتصادی هستند.

افزایش در قیمت پراید/پیش بینی بازار خودرو

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز: در حال حاضر قیمت پراید صفر در بازار در ارزان ترین حالت ممکن بین ۱۲۳ الی ۱۳۰ میلیون تومان است.فیروز نادری، فعال بازار خودرو درباره وضعیت بازار خودرو گفت: بازار خودرو آشفته است اما برخی فعالان بازار خودرو اعتقاد دارند قیمت‌ها در دولت جدید به ثبات می‌رسد.

حمید کریمی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو کرج اما در واکنش به افزایش قیمت خودرو  گفت: در اواسط تابستان معمولا روند تولید به دلیل تعطیلات تابستانه خودروسازان کند می‌شود و به دنبال آن عرضه خودرو به بازار کم و دوباره روند صعودی قیمت‌ها ادامه‌دار می‌شود.

این موضوع در حالی رخ می‌دهد که خودروسازان از کاهش قابل توجه تولید قطعات خودرو به دلیل قطع برق خبر می‌دهند.

همچنین  اعلام شده است تعداد خودروهای معطل مانده برای قطعه به ۱۲۵ هزار خودرو رسیده است.

با وجود این فعالان بازار خودرو با اشاره به کاهش شدید قدرت خرید مردم می‌گویند که قیمت‌ها نباید بیشتر از این افزایش داشته باشد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو کرج در این زمینه به اعلام کرده بود: «افزایش قیمت خودرو به اندازه کافی قدرت خرید مردم را کاهش داده است و بنابراین خودروهای داخلی دیگر نباید گران شوند!»

از آن‌سو چندی پیش مهدی دادفر، دبیر انجمن واردکنندگان خودرو هم گفته بود: « تا راه حلی از سوی دولت برای کاهش یا ثبات قیمت‌ها ارائه نشود نوسان قیمت خودرو ادامه دارد.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه