ارسال به دیگران پرینت

افزایش قیمت پراید/خودرو گران شد

بر اساس قیمت‌ها در بازار خودروهای صفر و اطلاعات به دست آمده از بنگاه‌ها و سایت دیوار، بازار شاهد افزایش قیمت خودرو میباشد.

افزایش قیمت پراید/خودرو گران شد

به گزارش سایت خبری تحلیلی نامه نیوز: بنا بر اطلاعات و قیمت‌های موجود در بازار خودرو و آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار، لیستی از خودروهای صفر در محدوده قیمتی ارزان‌تر ۲۵۰ میلیون تومان به دست آمده است.

بر اساس اطلاعات موجود در جدول زیر، قیمت قیمت پراید ۱۳۱ با ۱۰ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته بیش‌ترین نرخ افزایش قیمت را داشته است و به قیمت ۱۲۳٫۵ میلیون تومان رسیده است.

تیبا صندوق‌دار SX، پراید ۱۱۱ SE و تیبا هاچبک EX خودروهایی هستند که از یک تا سه درصد افزایش قیمت داشتند و در کانال ۱۳۰ میلیون تومان معامله می‌شوند.

ساینا دنده‌ای EX با قیمت ۱۴۷ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای با چهار درصد افزایش قیمت به قیمت ۱۵۵ میلیون تومان ثبت شده است.

سمند LX ساده یکی دیگر از خودروهایی است که افزایش قیمت زیادی را (شش درصد) ثبت کرده و به قیمت ۲۰۲ میلیون تومان رسیده است.

برلیانس H230 دنده‌ای با قیمت ۲۳۸ میلیون تومان، پژو پارس سال ۲۴۴ میلیون تومان و خودرو  سمند سورن ELX با قیمت ۲۴۴٫۵ میلیون تومان از گران‌ترین خودروها در جدول زیر هستند.

نکته قابل توجه آن است که در فاصله دو هفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری هیچ کدام از خودروهای ارزان بازار در یک هفته گذشته کاهش قیمت نداشته‌اند.

در جدول زیر لیست خودروهای صفر پایین‌تر از ۲۵۰ میلیون تومان و تغییرات قیمتی یک هفته گذشته آن‌ها را مشاهده می‌کنید.(قیمت خودروها به صورت روزانه، بر اساس بررسی میدانی معاملات انجام شده در مراکز تعویض پلاک، کارشناسی‌های روزانه خودرو، معاملات روزانه نمایشگاه‌داران ماشین و تماس‌های روزانه با فروشندگان اتومبیل استخراج می‌شود.)

پراید

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه