ارسال به دیگران پرینت

۷۰ میلیون وام ودیعه مسکن برای خانوارهایی که فرزند سوم بیاورند

در لایحه بودجه سال آینده به منظور حمایت از فرزندآوری، به خانوارهای فاقد مسکن که صاحب فرزند سوم شده یا می‌شوند، وام ودیعه ۷۰ میلیونی مسکن داده می‌شود. گفتنی است؛ بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ۲۰ ساله برای خانوارهای فاقد مسکن که صاحب فرزند سوم در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شده یا می‌شوند، است.


 ۷۰ میلیون وام ودیعه مسکن برای خانوارهایی که فرزند سوم بیاورند

در لایحه بودجه سال آینده به منظور حمایت از فرزندآوری، به خانوارهای فاقد مسکن که صاحب فرزند سوم شده یا می‌شوند، وام ودیعه ۷۰ میلیونی مسکن داده می‌شود.

 به منظور پشتیبانی از فرزند آوری، در لایحه بودجه سال آینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف شده است تا مبلغ ۲۱۰ میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل و از محل سپرده‌های جاری و قرض الحسنه نظام بانکی، نسبت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن به مبلغ ۷۰ میلیون تومان اقدام کند.

گفتنی است؛ بازپرداخت این تسهیلات حداکثر ۲۰ ساله برای خانوارهای فاقد مسکن که صاحب فرزند سوم در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ شده یا می‌شوند، است.

لازم به ذکر است که امروز ۱۲ آذر سال جاری حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در غیاب رئیس جمهور لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • امیرعلی ارسالی در

      مگه کسی مریضه بچه سوم بخواد اونم بدون خونه حالا چقد شما دست ودل باز شدین متاسفم واسه خودتون وکشور اداره کردنتون دلم میخواد بگم برین گم شین مردین از گروتی ای خدا بچه خواستن جنایت محضه اونم تواین مملکت

    • فقیر مطلق ارسالی در

      تو را خدا مردم را نابود نکنید از این بیشتر فقط برای یه وام که بعدا دو برابر از مردم پس میگیرید دارید مردم را دوباره بازی میدید. ای مردم عاقل باشید به فکر اینده فرزندان عزیزتان باشید تا مثل خودمان تو فقر و بدبختی نسوزن

    • محسن ارسالی در

      کسی که پول ودیعه خونه نداشته باشه غلط میکنه بچه بیاره اونم سه تا اخر سر یا میشن کارتون خواب یامعتاد تازه برا گرفتن وام باید وثیقه ضامن بیاری آخر سر هم وام هم بهت نمیدن

    • محمد علی ارسالی در

      دراین اوضاع بیکاری تورم مشکلات ازدواج ماکه اوردیم روزی هزار بار بر خود ومسئولین لعنت می فرستیم

    • احمدخالقپناه ارسالی در

      سلام چرا به افرادی مثل ما که دارای ۳فرزند هستیم وروزهای آخر عمرمان است رزمنده بودم یک کلیه ازدستدادم اعصاب ندارم بیماری قلبی هم دارم درآمد ثابت هم ندارم هیچ ارکانی حمایت نمیکند ۶۰ سال سن دارم فاقد مسکن هم هستم چرا به ما وام نمیدهند تا این آخر عمری رنجمان کمتر باشد آقای قالیباف ریاست محترم مجلس با تشکر هنوز مجلس نتونسته تا الان عدالت واقعی را پیاده کند درجمهوری اسلام ی

    • ناشناس ارسالی در

      خوب مردم را کار گرفتید هنوز لطفا تکلیف آن وامهای ودیعه مسکن که تا بانک رفته برگشت خورده را معلوم کنید تا بعد به فکر بچه دار شدن بیفتیم شما بذارید این بچه هایی که زاییدیم را بزرگ کنیم بعد به فکر زایمان جدید باشیم .

    • سودا ارسالی در

      تورو خدا نمیخواد شما به فکر مردم باشید انسانهای ابله 70 میلیون پوله فقط هزینه آزمایشات و هزینه زایمان 70 میلیونه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه