ارسال به دیگران پرینت

پلوسی: کرونا در آمریکا هشت میلیون نفر را فقیر کرد.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از ناکارآمدی‌های دولت ترامپ در مهار ویروس کرونا گفت: نزدیک به ۹ میلیون نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌ و هشت میلیون نفر نیز فقیر شده‌اند. وی با اشاره به کم کاری‌های مقامات دولت ترامپ افزود: مردم آمریکا در رنج هستند و آنها می‌خواهند که ما برای نجات جان، معیشت و زندگی دموکراسی آمریکایی خود در اسرع وقت به توافق برسیم.

پلوسی: کرونا در آمریکا هشت میلیون نفر را فقیر کرد.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از ناکارآمدی‌های دولت ترامپ در مهار ویروس کرونا گفت: نزدیک به ۹ میلیون نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌ و هشت میلیون نفر نیز فقیر شده‌اند.

نانسی پلوسی با انتقاد از تاخیر دولت ترامپ در امضای بسته حمایت مالی کرونا در نامه‌ای به استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا نوشت: کنگره منتظر است تا کاخ سفید حرکتی در ارتباط با بسته حمایتی کرونا انجام دهد.

پلوسی در توضیح شرایط آشفته آمریکا نوشت: نزدیک به ۹ میلیون نفر به کرونا مبتلا شده‌اند، هشت میلیون نفر به فقر رانده شده‌اند، ۱۷ میلیون کودک امنیت غذایی ندارند و حداقل ۲۳ میلیون نفر در حال دریافت مزایای بیکاری هستند.

وی با اشاره به کم کاری‌های مقامات دولت ترامپ افزود: مردم آمریکا در رنج هستند و آنها می‌خواهند که ما برای نجات جان، معیشت و زندگی دموکراسی آمریکایی خود در اسرع وقت به توافق برسیم.

پلوسی تاکید کرد که با افزایش شیوع ویروس کرونا و سقوط بازار سهام، ما هنوز منتظر پاسخ‌های وعده داده شده دولت ترامپ هستیم.

رییس مجلس نمایندگان گفت: ما هنوز در مورد موافقت دولت با راهبرد ملی مبتنی بر داده‌های علمی برای آزمایش، ردیابی و درمان کرونا پاسخ نهایی دریافت نکرده‌ایم.

شمار نهایی مبتلایان کرونا در آمریکا به ۹ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۴۶۲ نفر و شمار مرگ و میر نیز به ۲۳۳ هزار و ۴۶۸ نفر رسیده است.

شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون پنج میلیون و ۹۴۲ هزار نفر گزارش شده است.

در حال حاضر آمریکا هم از لحاظ تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ و هم از لحاظ میزان مرگ‌ومیر بر اثر این بیماری، با اختلاف بسیار زیاد نسبت به سایر کشورها در رتبه نخست جهان قرار دارد.

 

منبع : انتخاب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه