ارسال به دیگران پرینت

سهام عدالت | بررسی طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت در مجلس از هفته آینده

طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت هفته آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد

سهام عدالت | بررسی طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت در مجلس از هفته آینده

مسلم صالحی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از بررسی طرح دوفوریتی جاماندگان سهام عدالت در این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این طرح دوفوریتی، جهت تقدیم به هیئت‌رئیسه مجلس در جلسه روز یکشنبه آینده مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به مشکلات ایجاد شده برای آن دسته از افرادی که از سهام عدالت جامانده‌اند، جمعی از نمایندگان مجلس در طرحی دوفوریتی خواستار ساماندهی این افراد شده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: طبق قانون سهام عدالت، در حال حاضر امکان فروش سهام شرکت‌های زیرمجموعه این سهام و عرضه آن برای افراد جدید وجود ندارد که با این طرح دوفوریتی، نمایندگان با اصلاحاتی در قانون، امکان عرضه سهام برای شرکت‌های تابعه سهام عدالت را فراهم خواهند کرد.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: در صورت  تصویب طرح دوفوریتی تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس، گزارش آن تقدیم هیئت‌رئیسه شده و در اولین جلسه مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع : تسنیم
به این خبر امتیاز دهید:
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • جمشید رستمی زاده ارسالی در

      سلام 2ماهه هرروزخبرازجاماندگان سهام عدالته ومیگن برسی وتصویب شده تازه حالامیگن هفته آینده میخادبرسی بشه همش خبرهای الکی من 10سال زیرپوشش بهزیستی ازکارافتاده مستاجربادوبچه این سهام رووقتی مردم میخان بدن آخه چرااینقدرتبعیض همش خبرالکی تازه میگن طرح دوفوریتی این مجلسم همش حرف میزنه عمل نمیکنه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه