ارسال به دیگران پرینت

قاچاق | کالای قاچاق 15 میلیاردی در پایتخت کشف شد

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از کشف ۱۵ میلیارد ریال لوازم جانبی تلفن همراه و کامپیوتر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از انباری در جنوب تهران خبر داد.

 قاچاق | کالای قاچاق 15 میلیاردی در پایتخت کشف شد

سرهنگ "چنگیز ایدون" اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر رفت آمدهای مشکوک تعدادی افراد در ساعات غیر متعارف به انباری واقع در محدوده خیابان گرگان تیمی از ماموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی بیان داشت: در بررسی های میدانی از محل انباری و کنترل تردد افراد به دست آمد، خبر دریافتی صحیح بوده و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته تیمی از ماموران عملیات کلانتری به محل انباری اعزام شدند، اظهار داشت: در بازرسی از انباری تعدادی فراوانی لوازم جانبی تلفن همراه و کامپیوتر شامل: یک هزار و ۱۶۰ هدست، ۶۹۹ عدد اسپیکر، یک هزار و ۷۵۰ عدد هندزفری، یک هزار و ۴۱۳ عدد شارژر فاقد بارنامه، فاکتور خرید و مجوزهای گمرکی کشف شد.

کلانتر ۱۱۲ ابوسعید گفت: در این رابطه یک نفر بازداشت و متهم به همراه اموال کشف شده به مرجع قضائی معرفی شد.

به گفته ایدون، کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

منبع : ایلنا
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • کارشناس مسائل بین الملل ارسالی در

      آخه این هم شد کشف! لوازم جانبی موبایل هم شد کشف؟ لوسترهای میلیاردی، مواد جورواجور مخدر، انواع مختلف پارچه، لوازم یدکی ماشین های لوکس، لباس و پوشاک، جاده ها پر از وانتهای حامل لوازم خانگی قاچاق از بانه، بندرگناوه و .... به داخل کشور هست تسویه بعد از تحویل درب منزل اون هم با هزینه حمل رایگان. اینها قاچاق هست که تولیدداخل داره و هر یک کارخونه داخلی داره بدبخت میشه هندس فری هم شد گشف؟ واردات قاچاق میوه های لوکس خارجی اون هم با اتوبوس به طور مرتب. کل کشور پر شده ولی دریغ از نظارت

    • ناشناس ارسالی در

      ۱۵ میلیارد ریال لوازم جانبی تلفن همراه و کامپیوتر قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال
      15میلیارد ریال کالا به ارزش 1میلیاردو500میلیون ریال :///
      با سوادهامون که شماها باشین
      وای به حال بیسوادهامون
      بیخود نیست این شده وضعمون...

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه