ارسال به دیگران پرینت

دلار | نرخ دلار ظهر روز دوشنبه از ۲۰ هزار تومان فراتر رفت .

قیمت هر دلار آمریکا در معاملات روز دوشنبه(۲ تیر ۱۳۹۹) بازار ارز ایران از مرز ۲۰ هزار تومان رفت و به بالاترین حد تاریخی خود رسید.

 دلار  | نرخ دلار ظهر روز دوشنبه از ۲۰ هزار تومان فراتر رفت .

قیمت هر دلار آمریکا در معاملات روز دوشنبه(۲ تیر ۱۳۹۹) بازار ارز ایران از مرز ۲۰ هزار تومان رفت و به بالاترین حد تاریخی خود رسید.

با وجود این که بانک مرکزی ایران در مبادلات روز دوشنبه نرخ عرضه رسمی ارز در شبکه صرافی‌های رسمی را در مقایسه با روز یک‌شنبه تغییر نداد، روند صعودی بهای فروش دلار در بازار آزاد رسمی که از یک هفته پیش شتاب گرفته، ادامه یافت.

نرخ دلار طی خرید و فروش‌های ظهر روز دوشنبه از ۲۰ هزار تومان فراتر رفت و فاصله آن با نرخ رسمی به بیش از هزار و ۲۰۰ تومان رسید. این نرخ در ادامه مبادلات بعد از ظهر دوشنبه نیز در محدوده ۱۹ هزار و ۹۰۰ تا ۲۰ هزار تومان نوسان کرد.

همزمان هر یورو نیز در بازار آزاد تهران تا ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافت. هر قطعه تمام سکه طلا هم در پی رشد نرخ ارز و بالا رفتن ۳.۵ دلاری نرخ جهانی هر اونس طلا، روز دوشنبه به بیش از ۸ میلیون ۴۵۰ هزار تومان رسید.

 

منبع : ایران جیب
با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    • ناشناس ارسالی در

      قیمت دلار ۳۰ هزار تومان تا پایان شهریور ماه خواهد شد اگر همین ۲۰ هزار تومان دلار بخریم شهریور ماه ۳۰ هزار تومان خواهد شد بهترین شرایط خرید دلار حالا است

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه