ارسال به دیگران پرینت

اساتید | اساتید برتر علوم تحقیقات

افزایش پژوهانه اساتید برتر | اساتید برتر واحد علوم تحقیقات

معاون پژوهشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تولید علم کاربردی سیاست اصلی ماست، گفت: امسال احتمالا پژوهانه اساتید واجد شرایط که رتبه های برتر علمی دارند تا حدود ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

افزایش پژوهانه اساتید برتر | اساتید برتر  واحد علوم تحقیقات

افزایش پژوهانه اساتید برتر واحد علوم تحقیقات

معاون پژوهشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تولید علم کاربردی سیاست اصلی ماست، گفت: امسال احتمالا پژوهانه اساتید واجد شرایط که رتبه های برتر علمی دارند تا حدود ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

پای هوش مصنوعی به نمایشگاه قرآن کریم هم باز شد!

رضا رادفر، معاون پژوهشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هجدهمین مسابقات ربوکاپ در واحد علوم تحقیقات در حال برگزار می شود. در این دوره از مسابقات ۳۱۶ تیم دانشجویی و دانش آموزی در ۱۶ لیگ به رقابت می پردازند.

وی ادامه داد: یکی از اهداف برگزاری این مسابقات شناسایی توانمندی های دانش آموزان و دانشجویان ضمن مشارکت و تعامل با یکدیگر است. همچنین مهمترین بعد این رقابت ها،  طراحی و ساخت ربات در حوزه های مختلف همانند صنعتی، آموزشی و غیره است که برای جامعه ماهیت کاربردی داشته باشند.

معاون پژوهشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مسابقات ربوکاپ پیش نیاز لیگ های جهانی است گفت: مسابقات ربوکاپ شانس حضور در مسابقات جهانی تیم ها را افزایش می دهد. همانگونه که شاهد بودیم، در سال های گذشته تیم های ایرانی توانسته اند، در رقابت های جهانی مقام های اول تا سوم را کسب کنند. از این حیث مسابقات ربوکاپ در کشور در سطح بالایی برگزار می شود.

رادفر در ادامه با بیان اینکه واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی طی سه وچهار سال اخیر تحول خوبی در حوزه های مختلف علمی و تولید علم داشته است، گفت: در حوزه هوش مصنوعی و رباتیک واحد علوم تحقیقات فعال و قدرتمند است، در مسابقات ربوکاپ هم این واحد دارای تیم هایی است که شانس کسب رتبه را دارند. همچنین در حوزه کوانتوم پیشرو هستیم و در این خصوص آزمایشگاه مجهز داریم که در آنجا تحقیقات لازم انجام می گیرد.

رادفر ادامه داد: واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در کنار تولید علم به دنبال کاربرد علم است؛ از این رو، قراردادهای پژوهشی به ویژه در  مراکز تحقیقاتی حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش داشته و یکی از اهداف اصلی ما تقویت ارتباط  صنعت و دانشگاه است.

معاون پژوهشی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه تولید علم کاربردی سیاست اصلی ماست، گفت: یکی از برنامه های سال جاری، افزایش پژوهانه اساتید واحد علوم تحقیقات است. امسال  احتمالا پژوهانه اساتید واجد شرایط  که رتبه های برتر علمی دارند تا حدود ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
کپی شد

پیشنهاد ویژه

    دیدگاه تان را بنویسید

     

    دیدگاه

    توسعه